A Facebook live-ok körül 2 éve óriási hype volt.
Sokan ebben látták a jövő, az elveszőfélben levő elérések megmentőjét látták benne.
De eltelt két év, túlvagyunk rengeteg élő közvetítésen, mi a tapasztalat? Érdemes használni? Ha igen, kinek? Erről beszélgettünk Szűcs Gergellyel – stilszerűen egy élő közvetítés keretében. A teljes adást itt tudjátok végignézni, de készítettem két rövidebb kivonatot, amiből az elsőt itt nézhetitek meg.
Egy kis összefoglaló, ha nincs időd végignézni:
- a videó, mint formátum jó, jó eredményeket hozhat
- de ki kell találni azt, hogy hogyan
- a live különösen jó, ha megvan a „kukkolási” élmény, vagy más exkluzív dolog ami értéket ad
- de ne várjunk csak attól jobb eredményt, hogy live-ban adunk le valamit
- attól sem lesz jobb önmagában a kommunikáció, hogy videóról van szó
- a hype görbe másik oldalán vagyunk: túl a csúcson, ami sokaknak csalódást jelent, de itt az idő megtalálni a módszerben rejlő igazi lehetőségeket.
Hogy mik ezek?
Erről a következő cikkben lesz szó. Meg persze meg tudjátok nézni a teljes adást addig is. 😉
Nincs most időd megnézni, de később szeretnéd?
Kattints a következő gombra, és küldünk emlékeztetőt Messengerben!