Egy érdekes új teljesképernyős sablont találtam az egyik hirdetési fiókunkban a Reach és a Márkaismertség növelő típusú kampányoknál, olyat amelyikben adatokat gyűjthetünk.
Elsőre nem tűnik túl extrának, hiszen az új sablon nagyjából csak annyit tud, mint amit a Lead hirdetés (bocs, érdeklődőkeresési hirdetés) tudott amikor először bevezették. Se időpont egyeztetés, se helyszín egyeztetés, se struktúrált kérdések…
Ráadásul nem is tudunk lead-re optimalizálni, csak elérésre meg megjelenésre.
Akkor meg tulajdonképpen minek?
Hiszen ha adatbázist szeretnék építeni, akkor sokkal hatékonyabb, egy valódi lead kampány.
Ezzel be is zárhatnánk a cikket, ha nem tudnánk, hogy a Canvas hirdetéseknek (legalább is Facebookon) meg van az a funkciója, hogy egymásba linkelhetők.
Vagyis tudunk készíteni egy olyan Teljesképernyős élményt, amelyik csillivilli, van benne videó, galéria, panoráma, szöveg, minden amit csak a grafikus kitalált. Plusz van egy link, amire ha kattintunk akkor átmehetünk egy olyan canvasba, ahol megadhatjuk az adatainkat.
Anélkül, hogy elakadna a folyamat azért, mert lassan töltődik be a weboldalunk.
Ráadásul ez a lead gyűjtő canvas is elérhető az egyéni célközönségek között. Vagyis külön tudunk „remarketingezni” annak, aki megnyitotta az alap canvasunkat, és külön annak, aki eljutott a lead canvasra. Mobilon lassan betöltődő weboldal nélkül.
Így már érdekesebb igaz? 🙂
Persze nem meglepő, hogy van ilyen. Igazából már nagyon régóta várom ezt a funkciót, hiszen ezzel nagyon gyorsság lehet tenni a folyamatokat. Most megérkezett, ezzel újabb lehetőségeket kaptak a cégek (és újabb pofont a nyílt web). Felkészül: fizetési megoldás canvas-hoz. 😉