MOST új generációt vezet be a Telekom

A hagyományos X/Y/Z/Alfa generációkon túli megközelítést próbál bevezetni a Magyar Telekom egy új kampányában.
A MOST generációba azokat foglelja bele a cég, akik képesek előbbre lépni a digitális média segítségével, szóval ez nem egy klasszikus, kor alapú megközelítés, inkább a digitális érettséget, vagy méginkább a digitális élettérhez történő viszonyulási hajlamot jelenti.

Persze ez nem is egy olyan tudományos megközelítés, mint az X,Y,Z. Sokkal inkább egy olyan (marketing alapú) piacszemléletet jelent, amelyikkel azt az igényt és lehetőséget próbálja megfogni a telekommunikációs cég, amit a mai, digitalizálódott világ jelent a különböző felhasználóknak.

Most generáció.
Most generáció.

A sajtótájékoztatón érdekes gondolatot mondtak el a cég munkatársai azzal kapcsolatban, hogyan jutottak el eddig az üzenetig.
Azt látják, sokan nem értik a felhasználók közül, mire jó az, hogy digitális. Felmerült a kérdés, hogyan lehet úgy megszólítani egy széles közösséget, hogy a digitális javakat mindenki más szinten használja?
Jó, hogy ilyen gyorsan fejlődik a technológia, és ilyen nagy sávszélesség áll rengeteg ember rendelkezésére, de kérdés, érdemes-e ennyit invesztálni a technológiába, ha az embereknek csak egy kicsi része halad vele. Ha az embereket nem húzzák fel a technológia szintjére, tulajdonképpen nincs, mert a technológia amortizációja nagyon gyors.
Ezért indít e la cég egy inspirációs kampányt, amelyben olyan példákat próbálnak bemutatni, ami mindenkit tovább tud vinni egy kicsit a digitalizálódás útján.

Persze a cég célja továbbra is az, hogy több szolgáltatást adjon el, de úgy tűnik ehhez ötleteket kell adni a felhasználóknak, hogyan használják ki jobban a technológiai lehetőségeket, hiszen minden egyes új vloger vagy e-sport játékos növeli egy kicsit a hálózat kihasználását, és talán egy magasabb előfizetői kategóriát is jelent.

De a megközelítés ettől függetlenül izgalmas, hiszen a hagyományos generációs megközelítés néha merevnek tűnik. Ráadásul az elnevezés is jól illeszkedik a gyors, pillanatnyi digitális élményekkel tarkított világunkhoz. Meglátjuk, hosszú távon mit hoz ki az új értelmezésbőle a Magyar Telekom.
A sajtóeseményről Instagram sztoriban is készítettünk egy összefoglalót, nézzétek meg mobilról ezt a linket hozzá!
A kampány indító filmet pedig itt tudjátok megnézni:

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük