A Lead hirdetés (bocs, Érdeklődőkeresési hirdetés) nagy kedvencem volt eddig is, hiszen az egyszerű adatbázis építéstől a nyereményjátékig sok mindenre lehetett használni. Az elmúlt időszakban azonban megint olyan újdonságokkal bővült, aminek sokan örülni fognak.
Új köszönő oldal: az automatizálás belépő kapuja?
CRM rendszerrel eddig is össze lehetett kapcsolni, nem ez változott.
A Lead hirdetés köszönő oldala bővült, mégpedig azzal, hogy már nem csak a weboldalunkra tudjuk küldeni a látogatókat, hanem akár letöltést is felajánlhatunk nekik.
Így ha ingyenes anyagot, kupont, vagy valami hasonlót szeretnénk felkínálni, itt az egyszerű lehetőség.
Persze utána be kell állítani, hogy a CRM integrációnál mi a további feladat, de addig is jó lehetőség, hogy már nem csak egy alap weboldal lehet a következő lépés.
Helyszín egyeztetés
A Lead hirdetésben megjelent egyik új opció a boltkereső.
Ez azoknál az oldalaknál érhető el, amik több Vállalkozáshelyszínnel is rendelkeznek.
A dolog értelme pedig az, hogy ha például helyszíni próbát, szervizelést, vagy például egy tanácsadást kínálunk fel a Lead hirdetésben, akkor a több irodánk közül tudnak választani az emberek.
A választási lehetőség egy kártya szerű felüelten fog megjelenni a Lead űrlap alján, amibe felsorolja a Facebook a helyszíneket címmel és távolsággal együtt.
Időpont egyeztetés
De mit érne az egész, ha csak helyszín tudnánk egyeztetni? -tehetné fel a kérdést bárki, és igaza is lenne!
Szerencsére nem csak helyszínt, de időpontot is tudunk egyeztetni, erre is megjelent egy külön kérdés típus. Itt értelemszerűen időpontot adhatnak meg a felhasználók.
A dolog szépséghibája, hogy az alapbeállítás szerint hétfőtől vasárnaőig reggel 7 és este 10 között egyeztethetnek időpontot az emberek. Bár ez a végleges űrlapon nem látszik, nem lenne gond, ha tudnánk változtatni.
A lead hirdetés egyre jobb, már csak a fizetési opció hiányzik a rendszerből. 🙂
Egyébként ilyen és hasonló témákról lesz szó a következő Haladó hirdetési tréningünkön. Jelentkezzetek itt!