A remarketing célzás az egyik leghatékonyabban használható megoldás.
Segítségével újra el tudod érni a weboldalad látogatóit, vagy egy kiválasztott részüket.
Ez pedig fontos. A hatékonyság ugyanis nagyban függ ettől a bizonyos „kiválasztott résztől”.
Szerencsére ebben most sokat fejlesztett a Facebook, bevezetett ugyanis egy új remarketing lista készítő felületet, ami rengeteg újdonságot hozott el.
Ha egészen őszinték akarunk lenni, persze el kell ismerni, ezen újdonságok egy része már korábban is elérhető volt, de nem mindegyik hirdetési fiókban. A most megújított felület azonban egyre több fiókban jelenik meg, ami arra utal, ez az új sztenderd, érdemes hát megismerkedni a lehetőségeivel!
Tudunk remarketing listát készíteni:
– a weboldal összes látogatója alapján
– konkrét weboldalak alapján (megadott URL cím, illetve annak egy részlete)
– oldalon eltöltött idő alapján
– események alapján
Plusz további beállítások is vannak:
– szűkíthetünk gyakoriság alapján
– szűkíthetünk eszköz típus alapján (pl. mobilos látogatók)
– használhatunk több remarketing pixelt is a lista készítéshez, vagyis listát készíthetünk pl. azokból, akik több weboldalunkon jártak, amit külön pixel mér
Nagyon ígéretes a dolog, próbáljátok ki Ti is!
Ha többet szeretnétek tudni a fent leírtaknál, nézzétek meg ezt a 13 perces videót, amit a Facebook-hirdetések A-tól Z-ig videótréningben találtok.
Ha még nem vagytok előfizetők, akkor kattintsatok ide, de a legjobban akkor jártok, ha a Hogyan készíts eredményes Facebook-hirdetéseket? című könyvvel egy csomagban választjátok a videótréninget. 😉