A lead hirdetés (érdeklődőkeresési hirdetés) sok célra használható.
Ajánlatkérések generálása, adatbázis építés, nyereményjátékok, csak, hogy néhányat említsek.
De volt egy komoly probléma vele: nem lehetett megosztani, és nem lehetett rá forgalmat terelni.
Mostantól viszont lehet.
Így a lead hirdetésünket már könnyebben tudjuk terjeszteni, akár organikus posztként, akár kívülről szállítva rá a forgalmat.
Sajnos nem a formot tudjuk behivatkozni, hanem magát a hirdetési egységet, de ez is már többet ér.
Például ha ide kattintasz, akkor egy hirdetésünkhöz jutsz. A jelek szerint ez akkor is működik, miután a hirdetést lekapcsoltuk. Vagyis a poszt elérhető marad, lehet rá forgalmat terelni.
A másik újdonság, hogy tudunk olyan kérdéssort feltenni, amikben a válaszok az előző válaszoktól függenek.
Természetesen ezt nem nyílt kérdések esetén tehetjük meg, hanem olyanoknál, ahol megadott lehetőségek közül választhatnak a kitöltők.
Vagyis feltehetjük lead hirdetésben a következő kérdéssort:
Milyen típusú polót szeretnél?
Milyen színű polót szeretnél?
Milyen méretű polót szeretnél?
A második kérdésre adott válaszok pedig az elsőtől függenek, mert ha például t-shirt-ből csak kék meg zöld van, teniszpólóból viszont narancs és piros, akkor a második kérdésnél már eltérő válaszok jelennek meg.
Ehhez egy csv-be kell előre meghatározni a lehetőségeket.
Persze nem túl bonyolult a rendszer, mert a kérdések sorrendje, illetve maguk a kérdések nem változhatnak. De ez is hasznos lesz sok esetben.