Üres falon új valóság: virtuális műalkotást nézegetnek az emberek az okostelefonjuk segítéségével.

Majdnem 2 milliárd Facebookozó van

A Facebook ismét bepillantást engedett a színfalak mögé, amikor ismertette a 2017 első negyedéves tőzsdei jelentését.
Először nézzük a fő számokat!

– 1,284 milliárd ember használja a Facebookot naponta, ami 66%-a a havi használóknak, vagyis
– 1,936 milliárd ember havonta lép be
– a cég bevétele ebben a negyedévben 8,032 milliárd dollár volt, amiből 7,857 milliárdot a hirdetések hoztak, ebből pedig 6,7 milliárd mobilon keletkezett
– persze a legtöbbet most is az észak-amerikai felhasználók érik a legtöbbet, rajtuk 17 dollárt keres a Facebook, az európaiakon 5,42-t, az ázsiai felhasználókon 1,98-at, az átlag 4,23

– az Instagramnak 700 millió felhasználója van havonta,
– a Messengernek 1,2 milliárd
– a Whatsappnak szintén 1.2 milliárd

Most pedig nézzünk pár olyat, ami a részleteket mutatja!

– az Instagram sotries-t már 200 millió ember használja naponta
– a Whatsapp státuszt pedig 175 millió
– az összes Facebookon megjelenő videó 20%-a élő videó
– az élő videók száma a négyszeresés nőtt tavaly óta
– több, mint 70 millió cégnek van Facebook oldala
– több, mint 5 millió cég hirdet aktívan a Facebookon, ebből 1 millió a feltörekvő piacokon van
– a Kantarral együtt készített kutatásuk szerint a mobil vásárlók 30%-a azt mondta, hogy a videó a legjobb módja az új termékeke megismerésének
– az újonnan bevezetett Kollekció hirdetés típussal az Adidas 5.3-szoros megtérülés növekedést tapasztalt a hirdetési költségre vetítve, és 1,8-szoros csökkenést a konverziós költségben
– a hirdetések átlagos ára 14%-kal nőtt az első negyedévben,
– a hirdetés megjelenések száma pedig 32%-kal, ami elsősorban a mobil hírfolyamnak köszönhető
– 1700 új embert vett fel a Facebook az első negyedévben elsősorban technikai feladatokra, így a létszám 18.800-ra nőtt. Jó tudni, hogy újabb 3000 ember felvételét tervezik, akik viszont a moderációban fognak dolgozni.

Ezek a főbb adatok, amikről a Facebook vezetői beszéltek, most pedig következzen nénány grafikon!

A napi felhasználói aktivitás alakulása a Facebookon
A napi felhasználói aktivitás alakulása a Facebookon

 

Havi felhasználói szám alakulása
Havi felhasználói szám alakulása

 

A Facebook bevételeinek alakulása
A Facebook bevételeinek tendenciája

 

Felhasználónkénti bevételek a különböző régiókban
Felhasználónkénti bevételek a különböző régiókban

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük