A Facebook tovább bővítette a kreatívok számát a hirdetéseknél. Az új formátumban képek és videók mixét tudjuk létrehozni, viszont egyelőre(?) csak mobilon jelenik meg forgalom és konverzió típusú hirdetésnél.
A megoldást elsősorban webáruházaknak találta ki a Facebook, hiszen termékkatalógusra is szükség van hozzá.
A formátum tulajdonképpen egyszerű, de jól illeszkedik az egye látványosabb megjelenések közé.
A kreatív tetején egy nagyobb kép, videó, vagy egy slideshow tud elhelyezkedni, alatta pedig négy darab kép. Ha pedig rákattint valaki a hirdetésünkre, akkor az alkalmazásban lehet böngészni a további képeket, pontosabban termékeket.
Mert a négy darab kép, illetve a további képek egy termékkatalógusból származnak, vagyis nem tudjuk őket egyesével hozzáadni, egy termékcsoportot kell kiválasztani a hirdetéshez. Olyat használhatunk, amelyik legalább 8 terméket tartalmaz.
További információkat a témáról itt és itt találtok.
Már elindítottuk az első teszteket, kíváncsi vagyok, hogy fog működni. 🙂