A Facebook olyan képkereteket, illetve kameraeffektusokat tesztel, amiket mi magunk készíthetünk.
A lényege a dolognak, hogy létrehozunk egy képkeretet, azt feltöltjük a Facebookba, és onnan ki lehet választani, amikor egy fotót készít valaki.
Érdekes és izgalmas téma családi, baráti bulikon is, de még izgalmasabb céges felhasználásnál.
Hiszen ha van egy rendezvényünk, éttermünk, és rá tudjuk venni a vásárlókat, vendégeket, hogy használják a mi keretünket, akkor az jól támogatja a kommunikációt.
Ami még érdekesebbé teszi a dolgot az, hogy külön tesztelik ennek a geofilterezett verzióját, vagyis olyan kereteket, amiket csak egy adott helyszínen lehet elérni.
Vagyis az étterem keretét csak az adott étteremben, nem bárhol a világon.
Egy ilyen megoldás külön játékosságot vihet bele a kommunikációba. Gondoljunk bele, hogy egy olyan eseményen, ahova nehéz bejutni, milyen plusz értékkel bírhat sokak számára, ha valaki az egyedi, csak ott megszerezhető kerettel posztol!
Persze itt is egy Snapchat funkció lenyúlásáról van szó, hiszen ott már régóta létezik ez a funkció, de úgy tűnik a Facebook az utóbbi időben végigmegy a Snapchat összes funkcióján, hogy megtartsa, vagy visszaszerezze a fiatalokat.
Nem tudjuk, mikor lesz nálunk elérhető a dolog (ha egyáltalán), egyelőre csak néhány piacon tesztelik.
Mindenesetre a Facebook oldalunk admin felületében már találtunk erre utaló nyomot:
Addig is ezen a linken lehet kicsit tájékozódni a témáról, itt pedig a keretekre vonatkozó szabályokról.
Mit szóltok hozzá? Ki készítene valamilyen jó kis keretet a cégének vagy a termékének?