Az egyik legjobban várt funkcióval bővült az egyéni célközönségek sora: Facebook oldalunkon történő aktivitás alapon tudunk listákat létrehozni.
Az első eleme már múlt héten megérkezett, ez volt a Facebook oldalnak küldött üzenet alapú célközönség, ami kell a Messenger hirdetésekhez.
Azonban időközben jelentősen bővült a lista. A következő egyéni célközönségeket tudjuk ugyanis létrehozni:
1. Az oldaladdal kapcsolatban aktivitást mutató összes ember
Ebbe beletartozik mindenki, aki felkereste az oldaladat, vagy a Facebookon vagy a Messengeren keresztül aktivitást mutatott az oldalad tartalmával vagy hirdetéseivel kapcsolatban.
2. Bárki, aki az oldaladat felkereste
Ebbe beletartozik mindenki, aki felkereste az oldaladat, attól függetlenül, hogy milyen műveletet hajtott végre.
Ebbe csak az olyan emberek tartoznak bele, akik aktivitást mutattak egy oldalbejegyzéssel vagy hirdetéssel kapcsolatban. Aktivitásnak számítanak a reakciók (Tetszik, Imádom, Vicces, Hűha, Szomorú, Dühítő), a megosztások, a hozzászólások, a hivatkozáskattintások és a galéria lapozásai.
Ebbe csak az olyan emberek tartoznak bele, akik az oldaladon rákattintottak az ott megtalálható bármilyen felhívásgombra, például „Kapcsolat” vagy „Bolt megnyitása”.
Ebbe csak az olyan emberek tartoznak bele, akik üzenetet küldenek az oldaladnak. Ez kell a Messenger hirdetéshez.
Ebbe csak az olyan emberek tartoznak bele, akik mentették az oldaladat vagy az oldaladon található bármelyik bejegyzést.
Hiszen ha például létrehozunk egy 1-2 napos célközönséget az első három lehetőség valamelyikével, akkor jól tudjuk szűrni az aktuális posztok hirdetésénél az embereket. Így újabb és újabb olyan emberekhez juthatnak el a hirdetett posztok, hiszen azok, akik valamilyen aktivitást csináltak, vagy meglátogatták az oldalt, kikerülnek a képből.
Persze így előfordulhat, hogy túl sok embert szűrünk ki, főleg, ha sok bejegyzést rak ki valaki, de ki kell kísérletezni, melyik kinek a legjobb.