Az Instagram bejelentette, hogy már több, mint 500.000 hirdető támogatja a cégét ezen a platformon.
A szám ráadásul az elmúlt 6 hónapban duplázódott.
Csak összehasonlítás képpen, áprilisban a Facebookon 3 millió cég hirdetett.
Ez önmagában már elég érdekes adat, bár némileg árnyalja a képet, hogy a Facebook ahol tudja, megjeleníti a Facebookra szánt hirdetéseket Instagramon is.
Viszont van pár másik érdekesség a bejelentésében, amit érdemes figyelembe venni:
- Az TOP öt ország, ahol a legtöbb hirdető van: USA, Brazília, Egyesült Királyság, Ausztrália, Kanada
- Az Instagram felhasználóinak 50%-a követ valamilyen céget
- 60%-a a felhasználóknak azt mondja, hogy előfordult vele, hogy az Instagramon szerzett tudomást egy termékről vagy egy szolgáltatásról
- A felhasználók 75% azt mondja, hogy az inspirálódásukat tett is követi. Miután találtak valami érdekességet egy posztban, meglátogatják a weboldalt, keresnek, vásárolnak, vagy mesélnek róla az ismerősüknek.
- A tavalyi indításuk óta 1 milliárd aktivitás történt az Instagram hirdetéseken.
- A teljesítmény alapú kampányok 70%-ában statisztikailag szignifikáns eredmények növelés történt a konverziókban vagy a mobil alkalmazás telepítéseknél.
A link hirdetések júniusi továbbfejlesztése óta ez az eredmény további 45%-kal nőtt, és még az online értékesítéseknél is 2%-os emelkedést hozott. - 2 hónap alatt több, mint 1.5 millió cég alakította át az Instagram profilját céges profillá.
Bár ezek nemzetközi, illetve amerikai adatok, tény, hogy egyre meggyőzőbb platform üzletileg is az Instagram.
Nektek milyen tapasztalatotok van vele.