Az Instagram hirdetések megjelenése egyben azt is jelenti, hogy végre pontos(abb) képet kapunk a hazai Instagram felhasználókról.
Mennyi idősek, hol laknak, mi jellemző rájuk? Ebből a cikkből kiderül.
Összesen nagyjából 550.000 hazai felhasználót ad meg a Facebook, akiknek 62%-a 25 év alatti.
Szinte mindegyik korcsoportban a nők vannak többségben, egyedül a 65+ kategóriában előzik le őket némileg a férfiak.
Ahogy a Facebookon is, itt is budapesti túlsúly van, hiszen a felhasználók 47%-a a fővárosban van. Ráadásul a következő nagyobb városoknál jelentős a lemaradás.
A párkapcsolati állapot nem túl meglepő a korcsoport összetétele miatt: az egyedülállók vannak túlsúlyban, őket követik azok, akik párkapcsolatban élnek. Az eljegyzettek és a házasságban élők száma elég alacsony.
A szülők száma az Instagramon 49000.
Mivel mobil centrikus közösségi hálózatról beszélünk, érdekes megnézni, milyen technikai környezetben élnek a felhasználók.
Mobil operációs rendszerben természetesen az Android az úr, de nincs tőle annyira lemaradva az iOS sem, mint összességében a Facebook esetén. A Windows-os telefonok száma elhanyagolható.
Sávszélességben a 3G-t használják a legtöbben, de második helyen a 4G van, a 2G nagyon le van maradva. Wifit szinte mindenki használ Instagramozásra.
Az Instagram fontos felület, ha a fiatalokat akarja valaki elérni.
Szerencsére már hirdetni is tudunk itt. Ha többet szeretnél tudni az Instagram hirdetésekről, gyere el Haladó Facebook hirdetési tréningünkre!