A Facebook hirdetés célzásai jók, de azért meg van a korlátjuk.
Például, ha egy célzás típuson belül (pl. érdeklődés) több lehetőséget választunk ki, akkor a Facebook egy VAGY kapcsolattal bővíti az embereket. Nem pedig szűkíti a kiválasztott kört. Legalább is eddig ez így volt.
A célzás azonban frissült Power Editorban, így még pontosabban tudunk célozni.
Például eddig, ha szerettem volna eddig célozni olyanokra, akiket érdekel a futás, de nem érdekel a maratoni táv, akkor azt nem tudtam megtenni simán az érdeklődéseket használva. Hiszen a futás és a maraton is érdeklődés, és ha mindkettőt kiválasztottam, akkor a két érdeklődési típusba található embereket simán összeadta a Facebook.
Mostantól azonban tudunk kizárni és tudunk szűkíteni is az új, részletes közönségek (Detailed Audience) funkcióval.
A Power Editorban ugyanis átrendezte kicsit a Facebook a célzási lehetőségeket.
A demográfia, az érdeklődés és a viselkedés célzások bekerültek ebbe az új, Detailed Targeting kategóriába. Itt alap esetben a demográfia, az érdeklődés, a viselkedés és a további kategóriák jelennek meg egy legördülő menüben.
Ha kiválasztunk egyet, akkor megjelenik a mező alatt egy emberek kizárása és közönség szűkítése opció.
Ezeket kiválasztva duplázódik a mező, és újra választhatunk a demográfia, az érdeklődés, a viselkedés és a további kategóriák közül.
Elég jó kis funkció. Azt hiszem, most senkinek nem lehet kifogása, hogy nem tud elég bonyolult összefüggéseket létrehozni. 🙂
Természetesen a haladó hirdetési tréningünkön erről is lesz szó. Gyere el, és ismerd meg a Power Editor többi funkcióját, a Business Managert, az új konverzió követési megoldásokat, és sok más hasznos gyakorlati tippet! Jelentkezz most!