Egyre több cégnek van olyan problémája a Facebookon, hogy nem tud elég pénzt elkölteni hirdetésre.
Mármint értelmesen.
Ugyanis a sima hirdetés célzással hiába célzol meg 2-300 ezer embert, nagyon nehéz mindegyiküket ténylegesen utolérni.
Jó ha a felükhöz eljut a hirdetésed, ami viszont azt jelenti, hogy a célpiacod egyik részéhez nem fog eljutni az üzeneted.
Ezen segítenek a Prémium hirdetések régóta, újabban pedig az „Elérés és Gyakoriság” (Reach & Frequency) hirdetések.
Ezekkel csak egy gond volt, minimum 1 millió embert kellett megcélozni és legalább 1.5 milliós közönséget kellett kiválasztani ahhoz, hogy el tudjuk indítani a kampányt.
Kevés olyan célcsoport van egy kisebb piacon, amelyiknél ez jó limit.
Nem is használták sokan a lehetőséget.
Most azonban nagyot engedett a Facebook: az egy milliós küszöböt 200 000-re csökkentette.
Még most is 300 000-es közönséget kell kiválasztani, de a célzásnál már a 200 000 is elég, ami már nagyon sok cégnek kinyitotta a garantált elérés kapuját.
Ráadásul a költségek sem olyan horrorisztikusak.
Különböző célcsoportokra teszteltük az árakat, és volt olyan, ahol a 200 ezres elérést már 50.000 forint környékén megkaptuk, igaz volt olyan is, ahol 200 ezer forintra jött ki ugyanekkora célzás.
Más frissítés is megjelent ebben a hirdetés típusban:
- nem csak gyakoriság korlátot tudunk választani, de megadhatjuk az időtartamot is. Vagyis beállíthatjuk, hogy 5 nap alatt legalább 3 alkalommal jelenjen meg a hirdetés
- tudunk már egy napos kampányt is futtatni, bár ehhez nagy kezdő közönséget kell választani ahhoz, hogy egy napon belül elérjük mind a 200 ezer embert
- lehet szabályozni a hirdetések sorrendjét, így a célcsoportot végig lehet vezetni egy sztorin a kampány időszakban
A Reach & Frequency hirdetés egész elérhető lett, most már gyakorlatilag mindenkinek.
Keressétek a Power Editorotokban! 😉