A Facebook csöndesen frissítette a remarketing lehetőségeket, tudtuk meg Jon Lommet posztjából. Az új opciókkal egyszerűen tudunk alap listákat létrehozni, de tudunk különböző kombinációkat is készíteni.
Az új opciók:
- Mindenki, aki meglátogatta a weboldalt
- Azok akik egy adott weboldalt látogattak meg
- Azok akik egy adott weboldalt meglátogattak, de másikat nem
- Azok akik nem jártak egy ideje a weboldalon
- Saját kombináció
De további apróságok is változtak a website audience néven futó remarketing listákban:
- Eltűnt a path a lista , csak az URL maradt. Mivel a kettő gyakorlatilag redundáns célzást jelentett, ez nem olyan nagy katasztrófa.
- Megjelent egy „korábbi weboldal forgalom befoglalása” (Include Past Website Traffic) opció, ami talán arra utal, hogy a remarketing pixel elhelyezése előtti forgalmat is tudjuk célozni.
Reméljük hamarosan lesz részletes hivatalos információ is, a help remarketingre vonatkozó része még nem frissült.
Összességében jól néz ki ez a változás, most már csak az időtartam szabályozását kellene pontosabban megoldani (pl. azok, akik 30 napnál régebben, de 50 napnál korábban jártak az oldalon).
Ti mit szóltok az új funkciókhoz?