Az egyik „legidőtrablóbb” dolog a Facebook hirdetések kezelésénél, amikor az ember naponta (akár többször is) ellenőrzi, az aktuális eredményeket.
Megnyitod a fiókot, végigkattintgatod a kampányokat, aztán a hirdetéseket… vagy ha már rutinosabb vagy, elmész a jelentésekig, és ott kiválasztod azt amit szeretnél.
Önmagában egyik sem nagy idő, mert 5-10 perc. Na de naponta többször? És több kampánynál…?
Most mutatok egy módszert, amivel mindezt 1 percre csökkentheted.
Nem vicc.
1. hozz létre egy jelentést!
Állíts be egy-két egyéni, testreszabott jelentést fiókonkét, illetve kampányonként, amiben csak az az egy elem van benne, amit szeretnél ellenőrizni!
Pl.: egy jelentést, amivel a rajongó gyűjtést méred, egyet, amivel a konverziókat követed, stb.
2. mentsd el a jelentést!
Ha elmented a jelentést, később csak egy mozdulat lesz kiválogatni az eredményeket.
Tipp: elmentés előtt állítsd be az időszakot, például a mai napra, vagy a tegnapra.
Tipp 2: elmentés előtt rendezd át az oszlopok sorrendjét úgy, hogy a legjobb legyen!
3. a jelentést rakd be a böngésződbe!
Kattints a share gombra, a linket másold ki, és rakd be a böngésződbe egy könyvjelzőbe.
Kis szépséghibája a dolognak, hogy a könyvjelzőből előhívott jelentéseknél az oszlop sorrendet nem őrzi meg.
Az eredmény:
Amikor szeretnéd átfutni az aktuális teljesítmény adatokat, csak rákattintasz a böngésződben a jelentésre (vagy egyszerre megnyitod az összeset egy-egy önálló lapon), és gyorsan ellenőrzöd, minden rendben van-e.
Egyszer érdemes lenne lemérni, hogy ez a trükk mennyi időt spórol az embernek a napi munkában… 🙂
Mit szólsz hozzá? 🙂