A Facebook összegyűjtött néhány tippet azzal kapcsolatban, hogy a cégek milyen megoldásokkal tudják a legjobban kihasználni a közösségi hálózatban rejlő lehetőségeket karácsonykor.
A javaslatok nagyon mobil centrikusak, ami egyáltalán nem meglepő annak függvényében, hogy világszerte a felhasználók háromnegyede mobilról is Facebookozik. A tanácsokat egyébként itthon is érdemes végiggondolni, ugyanis nálunk is 50%-ot meghaladta azoknak a száma, akik rendszeresen olvassák a hírfolyamot a telefonjukon.
Nézzük a Facebook javaslatai alapján, hogy mi kell a cégeknek a tökéletes karácsonyi szezonhoz!
Optimalizálj a hírfolyamra!
Mobilon gyakorlatilag a hírfolyam az egyetlen lehetőség az emberek aktivizálására, éppen ezért mégfontosabb, hogy a képek, és a linkek jól optimalizáltan, a megfelelő arányban jelenjenek meg.
Ráadásul a képek jobban tudják aktivizálni az embereket, mint a sima szövegek, a Facebook szerint ennél már csak a rövid -30 másodperces, egy perces időtartamú-, promótált videók eredményesebbek.
Maradj közel a vásárlóidhoz mobil alkalmazás hirdetésekkel!
Ha van a cégednek mobil alkalmazása, a mobil hírfolyam hirdetés segít az új felhasználók szerzése mellett a régi felhasználók újraaktivizálásában is.
Érd el a meglevő vásárlóidat és szerezz újakat a Custom Audience segítségével!
A Custom Audience segítségével a saját adatbázisodat tudod használni a hirdetések célzására. A Facebook javaslata szerint a korábbi vásárlóidat speciális ajánlatokkal, ajándék ötletekkel kínálhatod meg.
De a saját adatbázis alapú célzást arra is felhasználhatod, hogy a meglevő vásárlóidat kizárd a célzásból, így az ajánlatok és a hirdetések csak olyan embereknek fognak megjelenni, akik még nem a vásárlóid.
Bár a Facebook erről nem ír, de érdemes kipróbálni a hasonló közönség célzást is új emberek keresésére.
Mit gondoltok a Facebook javaslatáról? Ti mivel készültök a karácsonyi szezonra?