Szöktettél már meg menyasszonyt vagy vőlegényt? A Nissan új online reklámjában ezt megteheted.
A Facebook integrációs lehetőségeire egy remek példa a Nissan promóciója, amelyik egy előre elkészített filmbe illeszti be a Facebookba megadott adatainkat.
A sztori egyszerű: épp a Nissan Note-ot visszük el egy tesztvezetésre, amikor berobbanaz autónkba egy menyasszony / vőlegény, aki épp megszökik az esküvőjéről.
Ekkor egy üldözési jelenet közepén találjuk magunkat, bár a menyasszony / vőlegény hiszitjét viselkedését elnézve szerintem minden épeszű ember az első kereszetődésben kitenné az utasát. 🙂
Persze az egészet nem az üldözés és a közben bemutatott autó funkciók teszik érdekessé, hanem a személyes adataink, amik megjelennek a filmben. Például, az ismerőseink fényképeit nézegeti kellemetlen útitársunk.
Próbáljátok ki, és nézzétek meg milyen lehetőségek vannak a Facebook integrációban!
A klasszikus
Nem a Nissan az első, aki ezt a megoldást alkalmazta.
A következő képen egy olyan alkalmazásból láthattok részleteket, amelyik horrorfilmszerű környezetben használja a Facebookos adatainkat.
Nézzétek meg az ilyen jellegű videók klasszikusát a Take this Lollipop weboldalt, ami ennek a technológiának az adatvédelmi kérdséeire hívja fel a figyelmet!