Rendszeresen bebizonyítják a felmérések, hogy a Facebookon a kép a legjobb tartalmi formátum, mert ez eredményezi a legtöbb interakciót. Most éppen a Socialbakers készített egy esettanulmányt, ahol szintén a fotók a nyerők.
Legalább is, ha az interakciós arányt nézzük. Vagyis azt, hogy az eléréshez képest mennyi lájkot, hozzászólást és megosztást tudott elérni az adott bejegyzés.
De csak ez a fontos?
A szövegek ereje
Ha nem az interakciós arányt, hanem az elérést vizsgáljuk, akkor azonban már nem ilyen egyértelmű a helyzet.
Elérések tekintetében a sima szövegek képesek köröket ráverni a képekre.
Márpedig nagyon hasznos, ha sok emberhez jutunk el a tartalmunkkal, ezt nem kell túlmagyarázni.
Viszont az szövegekre érkező reakciók aránya már jóval kisebb az esetek nagy részében.
Kép vagy szöveg? Melyiket használjuk akkor?
A megoldás: a változatosság
Rakj fel képeket, rakj fel sima szöveges bejegyzéseket, no meg linkeket is mindenképpen!
Így az elérést és az interakciós arányt is magasan tudod tartani.
Posztolj változatosan, legközelebb pedig leírunk pár tippet azzal kapcsolatban is, hogy milyen bejegyzésekkel leszel képes több embert elérni.