A Facebook mobil cég lett.
Az előző negyedéves tőzsdei jelentés kapcsán nyilatkozta ezt Mark Zuckerberg, amikor a Facebookot még „csak” 680 millió ember használta mobilról, az akkori felhasználók 64%-a.
A tegnapi jelentésből azonban az derül ki, hogy a Facebooknak az 1.11 milliárd felhasználója van, és közülük 751 millióan léptek be mobilról is. Ez nem csak számban, hanem arányban is emelkedés, hiszen ez a felhasználók 67,7%-át jelenti.
A mobil centrikusságot jól mutatja az a kép is, hogy 189 millió olyan felhasználó van, aki csak mobilról lép be a Facebookra.
A mobil felhasználók száma tehát jelentős, amit aprópénzre is tudott váltani a Facebook, ugyanis az 1.46 milliárd dolláros bevételének 30%-a már a mobilról származik.
Az is kiderült, hogy az aktív Instagram felhasználók száma is elérte a 100 milliót.
Íme néhány dia a Facebook jelentéséből.
Ahogy az várható volt: több felhasználó, több bevétel. Így lehetne összegezni a Facebook teljesítményét.
Érdekes, hogy egy felhasználó átlagosan 1,35 dollárt ér a Facebooknak, de az amerikai és a kanadai felhasználók 3,5 dollárt érnek, az európaiak 1,6-ot, míg az ázsiaiak csak 0.64-et.
Sajnos ebből a jelentésből az nem derült ki, hogy mekkora a hamis felhasználók aránya aktuálisan, ehhez csak decemberi adatokkal szolgáltak.