Könnyebben tudunk elemezni és optimalizálni az új verzióban

Megújul a Facebook hirdetés kezelője

Könnyebben tudunk elemezni és optimalizálni az új verzióban
Könnyebben tudunk elemezni és optimalizálni az új verzióban

Végre!
Csak így tudnám összefoglalni, mert úgy tűnik a Facebook webes hirdetéskezelője sok hibát levetkőzik, és talán egy kicsit könnyebbé teszi a hirdetők dolgát az elemzés és az optimalizálás területén.

Ez jól hangzik, főleg azért, mert olyan információkat is láthatunk az új felületen, amikre eddig nem volt lehetőségünk.

Nézzük sorban a változásokat!

1. célokhoz igazított áttekintés

A hirdetéseket már most is a céloknak megfelelően hozzuk létre, mostantól ezt a jelentések is követni fogják.
Attól függően, hogy milyen elemet szeretnénk hirdetni (weboldalt, Facebook oldalt, eseményt, stb.) a webes hirdetéskezelőben mindig változik az elérhető cél.
Mostantól ezt a felület is követni fogja.

Hirdetési célok, amik alapján optimalizálhatjuk Facebook hirdetéseinket
Hirdetési célok, amik alapján optimalizálhatjuk Facebook hirdetéseinket

A jelentésben a legkiemeltebb helyen a kiválasztott cél fog megjelenni, vagyis rajongó gyűjtő kampánynál az új rajongók száma, esemény hirdetésnél a visszajelzések száma, Facebookon kívüli konverzióknál a konverziók száma, stb.
Arra mondjuk kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, ha egy kampányban több, eltérő célú hirdetés is fut.
Vagy ezentúl nem futhat?

Kiemelt helyen az új rajongók száma, mivel ez volt a célja a kampánynak.
Kiemelt helyen az új rajongók száma, mivel ez volt a célja a kampánynak.

Külön jó, hogy a hirdetéseket összefoglaló táblázatban is le lesznek bontva a konverzió költségek, vagyis például a rajongó szerzés ára, vagy a konverzióra eső költség.

2. Konverzió értéke

A megtérülés kalkulálását segíti, hogy a weboldal konverzióknál meghatározott értékek megjelennek végre a hirdetés összefoglalóban is.
Ezt már be lehetett állítani eddig is, de nem jelent meg sehol.

Végre megjelenik a konverzió és a konverzió értéke is jól látható helyen.
Végre megjelenik a konverzió és a konverzió értéke is jól látható helyen.

3. Egyszerűsödő elérés megjelenítés

A social reach-nek búcsút mondhatunk, és a karikás elérés ábrázolásnak is.
Már csak egyszerű feliratok tájékoztatnak a valódi és a lehetséges elérésről.

4. Jobb elemzés a lezárult kampányokhoz

A lezárult kampányainkat könnyebben fogjuk áttekinteni, mert a lezárulását megelőző 28 napos adatokat őrzi meg az összefoglaló. Praktikus apróság.

5. Eggyel kevesebb jelentés

Bár ezt nem hangsúlyozták ki külön a sajtóanyagban, de az 5 korábbi jelentés helyett már csak 4 lesz.
A hírfolyam jelentés eltűnik.

Ha többet szeretnél tudni az újdonságokról, itt találod az eredeti cikket, innen letölthetsz egy felhasználói kézikönyvet, itt pedig a helpet éred el.

Összességében én örülök ennek az iránynak, és remélem, hogy most zökkenőmentesebb lesz az átállás, mint amilyen a legutóbbi változáskor volt.

Neked hogy tetszenek a változások?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük