Végre!
Csak így tudnám összefoglalni, mert úgy tűnik a Facebook webes hirdetéskezelője sok hibát levetkőzik, és talán egy kicsit könnyebbé teszi a hirdetők dolgát az elemzés és az optimalizálás területén.
Ez jól hangzik, főleg azért, mert olyan információkat is láthatunk az új felületen, amikre eddig nem volt lehetőségünk.
Nézzük sorban a változásokat!
1. célokhoz igazított áttekintés
A hirdetéseket már most is a céloknak megfelelően hozzuk létre, mostantól ezt a jelentések is követni fogják.
Attól függően, hogy milyen elemet szeretnénk hirdetni (weboldalt, Facebook oldalt, eseményt, stb.) a webes hirdetéskezelőben mindig változik az elérhető cél.
Mostantól ezt a felület is követni fogja.
A jelentésben a legkiemeltebb helyen a kiválasztott cél fog megjelenni, vagyis rajongó gyűjtő kampánynál az új rajongók száma, esemény hirdetésnél a visszajelzések száma, Facebookon kívüli konverzióknál a konverziók száma, stb.
Arra mondjuk kíváncsi vagyok, hogy mi lesz, ha egy kampányban több, eltérő célú hirdetés is fut.
Vagy ezentúl nem futhat?
Külön jó, hogy a hirdetéseket összefoglaló táblázatban is le lesznek bontva a konverzió költségek, vagyis például a rajongó szerzés ára, vagy a konverzióra eső költség.
2. Konverzió értéke
A megtérülés kalkulálását segíti, hogy a weboldal konverzióknál meghatározott értékek megjelennek végre a hirdetés összefoglalóban is.
Ezt már be lehetett állítani eddig is, de nem jelent meg sehol.
3. Egyszerűsödő elérés megjelenítés
A social reach-nek búcsút mondhatunk, és a karikás elérés ábrázolásnak is.
Már csak egyszerű feliratok tájékoztatnak a valódi és a lehetséges elérésről.
4. Jobb elemzés a lezárult kampányokhoz
A lezárult kampányainkat könnyebben fogjuk áttekinteni, mert a lezárulását megelőző 28 napos adatokat őrzi meg az összefoglaló. Praktikus apróság.
5. Eggyel kevesebb jelentés
Bár ezt nem hangsúlyozták ki külön a sajtóanyagban, de az 5 korábbi jelentés helyett már csak 4 lesz.
A hírfolyam jelentés eltűnik.
Ha többet szeretnél tudni az újdonságokról, itt találod az eredeti cikket, innen letölthetsz egy felhasználói kézikönyvet, itt pedig a helpet éred el.
Összességében én örülök ennek az iránynak, és remélem, hogy most zökkenőmentesebb lesz az átállás, mint amilyen a legutóbbi változáskor volt.
Neked hogy tetszenek a változások?