Tegyük fel, hogy éppen egy rajongó gyűjtő kampányt futtatsz a Facebookon.
Természetesen szabályosan, vagyis a kampányhoz tartozik egy alkalmazás, ráadásul tudod, hogy a rajongó gyűjtés csak fél siker, a lényeg az lenne, hogy adják meg az e-mail címeiket a frissen behozott emberek.
Több dolgot kell optimalizálnod, hiszen egyrészt jó célzás kell, másrészt jó hirdetés kreatívok, harmadrészt pedig jól összerakott kampány alkalmazás.
Most a hirdetés optimalizálásról lesz szó, amit korábban csak kettő dologra tudtunk optimalizálni:
1. rajongó gyűjtés (oldal lájk)
2. alkalmazás telepítés
Azonban a konverzió optimalizálónak köszönhetően egy új lehetőségünk is van.
Hirdetés optimalizálás alkalmazás konverziókra
Mivel a konverzió optimalizáló egy láthatatlan pixel segítségével mér különböző tevékenységeket, így ezt be lehet építeni egy alkalmazásba is, ami nagy segítség, hiszen jól tudjuk követni, hogy meddig jutnak el az emberek a lájk után.
Például a legegyszerűbb esetben az történik, hogy az alkalmazásomba az e-mail cím megadása utáni köszönő oldalra rakok egy konverziós pixelt.
Ezek után a hirdetéseimnél nem csak azt tudom megnézni, hogy melyik hirdetés mennyi új rajongót hozott, hanem azt is, hogy mennyi regisztrációt.
Innentől pedig csak a képzelet szab határt.
Egy összetettebb alkalmazásnál több különböző konverziót is lehet azonosítani.
Például egyet az e-mail cím regisztrációhoz, egyet a fotó feltöltéshez.
Vagy ha fontos neked, hogy megnézzenek egy videót, letöltsenek egy fájlt, esetleg a fájl letöltése után látogassanak meg egy landing page-et, aminek a linkje csak a fájlban van benne…
Ezeket mind tudod mérni a Facebook konverziókövetése segítségével, és mindre tudsz optimalizálni hirdetéseket!
Szinte csak a képzelet szab határt.
Neked milyen tapasztalataid vannak a Facebook konverzió követőjével?
Miket próbál eddig mérni?