A Facebook offer egy olyan speciális bejegyzés típus, aminek segítségével a hírfolyamban tudsz egyedi ajánlatokat megjeleníteni a rajongóknak.
Ha van olyan terméked, vagy szolgáltatásod, ami érdekelheti őket, akkor ezzel a fajta bejegyzéssel a hírfolyamból elindíthatod a vásárlási folyamtot.
Nézzük hogyan!
A következő képeken bemutatom azt a folyamatot, amivel létrehozhatsz egy ajánlatot, utána pedig elmondom mire és kinek érdemes ezt használni.
Tegyél egy visszautasíthatatlan ajánlatot
Az első lépés: keresd a mérföldkövek és események link helyén az ajánlatok, események opciót, utána válaszd ki, hogy hol lesz érvényes az ajánlatod!
Itt egy webcímet és egy olyan kódot adhatsz meg, amivel a weboldalon igénybe vehetik a kedvezményes ajánlatodat.
A kód opcionális.
Tölts fel egy dögös képet, ami lehetőleg a terméked illetve a szolgáltatásod iránt kelti fel a vágyat, aztán írd le, pontosan mit és mennyiért adsz.
Ne felejtsd el kitölteni a feltételeket (Terms) és megadni azt, hogy mikor jár le az ajánlat!
A rajongóknak ez a kép jelenik meg a hírfolyamban, innen tudnak elindulni ha vásárolni akarnak.
Mivel az ajánlatot e-mailben is megkapják azok, akik rákattintanak a hírfolyamban arra, hogy érdekli őket, ezért Te is kapsz egy mintát, ahol le tudod ellenőrizni, hogy fog kinézni a levél.
Ha használni akarod ezt a funkciót, sajnos fizetned kell.
Add meg, hogy mekkora körnek hirdetsz, válaszd ki, hogy milyen hirdetési fiókból indítod a hirdetést és már mehet is az ajánlat.
Viszont nem kell automatikusan ezt a hirdetési megoldást választanod.
A Facebook offernek hozhatsz létre saját célzású, egyedi hirdetéseket is, de az ajánlat addig nem fog elindulni, amíg a hirdetést be nem állítod hozzá.
Kinek és mire jó a Facebook offer?
Ha egyszerűen értékesíthető terméked vagy szolgáltatásod van akkor ez jó megoldásnak tűnik. Ruha, elektronikai cikk, mozijegy, színházjegy, nyelvtanfolyam, éttermi kedvezmény… a lehetőségek határtalanok.
Ha kicsit bonyolultabb és nehezebben értékesíthetőek a cuccaid, akkor is érdemes végiggondolni, hogy milyen formában tudod használni ezt a formátumot.
Ugyanis az offernek van több előnye:
- egyedi módon jelenik meg, eltérő formátumban, mint a többi bejegyzés
- e-mailt is kapsz az ajánlatról, ha rákattintasz
- ha igénybe veszi valaki, vagyis rákattint a Facebookon, akkor az ismerősei ezt látják
Próbáld ki ezt a funkciót, és oszd meg majd velünk a tapasztalataidat!
Ha pedig tetszett ez a cikk, nyomj egy lájkot, és juttasd el azokhoz az ismerőseidhez, akiknek fontos lehet!