A jövő hét mozgalmas lesz.
Szerdán a Traffic Meetupon fogok bemutatni egy részletes esettanulmányt, ahol egy olyan kampányról lesz szó, amelyikben Facebook hirdetések, Google AdWords és hírlevél kommunikáció is volt. Ezek eredményességét fogom összehasonlítani.
A program többi része is érdekes: a Google Pingvinről és a Google Analytics több csatornás konverzió követéséről is lesz szó. Én leszek a kakukktojás a Facebook témával. 🙂
Csütörtökön pedig a SuperSocial konferencián fogok bemutatni röviden három esettanulmány.
Egy bank, egy játék kereskedő cég és egy étrend kiegészítő webáruház Facebook kommunikációját és eredményeit fogom bemutatni.
Akit a közösségi marketing lehetőségei érdekelnek, annak nagyon ajánlom ezt a konferenciát, mert szinte csak esettanulmányokról lesz szó.
A hazai esettanulmányokat megismerni pedig nagyon fontos, hiszen minden piac más, vagyis a nemzetközi esettanulmányok nem biztos, hogy nálunk is jól felhasználhatók.
Egyébként aki még ma jelentkezik, az kedvezményesen tud jönni a SuperSocialra, szóval ne gondolkodjatok sokáig! 🙂
Gyertek tehát a SuperSocialra vagy a Traffic Meetupra esettanulmányokért!