A céges oldalak timeline megjelenése mellet az egyik nagy újdonság tegnap az offers bejelentése.
Kevés infót hallottunk róla eddig, de most a Thinkdigital jóvoltából több részletet megtudtunk:
Az Offers segítségével egyedi ajánlatot adhat a márkaoldal üzemeltetője a Facebookon jelenlévő rajongóinak, illetve azok barátainak. Az Offers létrehozásának célja, hogy új potenciális vásárlókat hozzon a rajongói oldalra, valamint lojalitást erősítse a már meglévőkben.
Az Offers egy új page post fajta, amely a következőképpen hozható létre:
- Page post létrehozásakor az Offers opciót választva
- Az ajánlat részleteit és feltételeit be kell írni
- Az ajánlat máris élővé válik a Page felületén, a rajongók pedig láthatják a news feed-jükben és a mobil felületeiken
- Facebook hirdetések és sponsored story segítségével a rajongók barátai és a teljes célcsoport találkozik az ajánlattal
Attól függetlenül, hogy a felhasználó hol találkozott az ajánlattal, hirdetés formájában, vagy státuszként, azonnal kérheti az ajánlatot, ami megjelenik a saját timeline-ján, így barátai news feed-jén is. Ezt követően a barátok sponsored stories formájában is találkozhatnak az ő aktivitásával, amennyiben használ ilyet a brand page tulajdonosa. A felhasználó a kedvezmény kupont e-mailen kapja meg.
Ha jól megnézitek a kicsike kis képet, joggal mondhatjátok, hogy nekünk ilyen nincs.
Mert tényleg nincs. Úgy tűnik, ez a funkció még nem érhető el mindenkinek. (Ha valakinek még is, szóljon azonnal! 🙂 )
Frissítés: A Facebook közzétette a help menüben az Offers részletesebb leírását. Böngésszétek!
Azt írják, egyelőre csak azoknak az oldalaknak érhető el ez a funkció, akiknek saját ügyfélmenedzserük van a Facebooknál, vagyis elég sokat költenek. Hamarosan várható, hogy kiterjesztik ezt a funkciót több oldalra is.
Ettől függetlenül érdekesen hangzik, amint lesz újdonság, értesítünk. Addig is nyomjatok egy like-ot, ha tetszik az offers!