Bréking: változik a linkek képaránya a Facebookon

A Facebook tesztjei szerint az 1:1-es képarányú linkek jobb átkattintási arányt hoznak, mint a jelenleg használt 1.91:1-es fekvő formátumúak, ezért be fogja vezetni ezeket. A másik magyarázat az, hogy egységesítik a formátumokat a különböző platformok között, amivel gondolom az Instagramra gondolnak elsősorban.

A hirdetési fiókban már az 1:1-es a javasolt méret.

A hirdetési fiókban már az 1:1-es a javasolt méret.

Mit jelent ez?
Majd kiderül.

Jelenleg ez csak a hirdetésekről szól, a linkekről nem. Ha viszont a weboldalak open graph image-énél is változás jön, sok dolgunk lesz.
Így jelenleg csak a sablonokat kell cserélni.

A létrehozás során azért kapunk egy érdekes figyelmeztetést...

A létrehozás során azért kapunk egy érdekes figyelmeztetést…

Mindenesetre úgy tűnik, hogy nem lesz zökkenőmentes az átállás, mert a régebbi mobil Facebook felhasználók egy átalakított verziót fognak látni.

A régi FB app felhasználók egy átalakított verziót fognak látni.

A régi FB app felhasználók egy átalakított verziót fognak látni.

Nálatok megjelent már?

 

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)