Megérkeztek az „igazi” Messenger hirdetések mindenkinek

Messengerben már régóta tudunk hirdetni, bár kicsit korlátozottan. Hiszen csak azoknak tudtunk itt hirdetést megjeleníteni, akik korábban felvették a kapcsolatot a Facebook oldalunkkal. Legalább is eddig.

Mostantól bővülnek a lehetőségek, ugyanis a Messenger kezdőlapján is tudunk hirdetéseket megjeleníteni.

Hirdetés a Messenger kezdőlapon
Hirdetés a Messenger kezdőlapon

Miért fontos ez?
A Messengert 1,2 milliárd ember használja világszerte, Magyarországon pedig több, mint 4,5 millió.
Hozzájuk eddig nem tudtunk eljutni ezen a platformon, csak azokhoz a Messenger felhasználókhoz, akik korábban írtak nekünk. Mostantól viszont ugyanazokat a célzásokat tudjuk használni, mint a többi elhelyezésen.

Messenger Kezdőlapi (Messenger Home) hirdetések

Foglaljuk össze a lényeget:

– A Messenger Kezdőlap ugyanolyan elhelyezés, mint a többi
– Ugyanazokat a célzásokat használhatjuk, mint a legtöbb elhelyezésnél (nem korlátozódik azokra, akik korábban felvették velünk a kapcsolatot)
– Forgalomterelő és konverzió kampányokban választhatjuk ezt az elhelyezést, de önmagában csak ezt nem választhatjuk. Kell hozzá Facebook hírfolyam elhelyezés is
– Csak egy képes és karusszel kreatívot választhatunk
– Vihetjük az embereket weboldalra, vagy Messengeren belülre is
– Csak mobilon fog megjelenni
– A Messenger hirdetések célzásánál olyan adatokat használ fel a Facebook, mint mindenhol máshol, vagyis amiket megadunk a profilban, vagy amiket a különböző tevékenységeinken, eszközeinken keresztül begyűjt rólunk. Viszont nem használja a Messengeres beszélgetésekben leírt szövegeket.

Messenger Kezdőlapi hirdetés létrehozása: ki kell választani a Messenger Home elhelyezést, vagy hagyni, hogy a Facebook maga válasszon
Messenger Kezdőlapi hirdetés létrehozása: ki kell választani a Messenger Home elhelyezést, vagy hagyni, hogy a Facebook maga válasszon

Nyilván ez az utolsó pont különösen fontos, hogy megnyugtassa a felhasználói kedélyeket. További információkat itt és itt olvashattok a témában.

Újabb elhelyezés tehát, újabb lehetőség, hogy utolérjük a célcsoportunkat, itt az ideje, hogy kipróbáljuk. Mit szóltok hozzá? 🙂

Ha pedig szeretnétek tudni, hogyan érdemes a Facebook hirdetési rendszerét használni, olvassátok el a Hogyan készíts eredményes Facebook hirdetéseket könyvet! Itt tudjátok megrendelni. 😉

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük