Fizetési lehetőség, megosztás és hirdetés érkezik a Messengerhez

A Facebook frissítette a Messenger platformot, és olyan sok újdonságot jelentett be, hogy még felsorolni is sok. De azért megpróbálkozom vele. 🙂

Messenger bot hirdetés

A weboldal kattintás hirdetés célja ezentúl nem kell, hogy weboldal legyen. A Messenger botot is lehet így hirdetni a következő hónaptól. Indulhat a fizetett feliratkozó gyűjtés.

Messenger bot hirdetése a hírfolyamban. Kezdődik a követőgyűjtés (itt is).

Messenger bot hirdetése a hírfolyamban. Kezdődik a követőgyűjtés (itt is).

Továbbfejlesztett mobil weboldal megjelenítés Messengerben

A Messengerbe egyfajta osztott képernyőn meg tud jelenni a mobil weboldal, illetve annak egy része.
Ennek magassága is szabályozható mostantól de ami izgalmasabb, fizetési megoldások is kerültek bele.
Persze a fizetési megoldás jelenleg US only, ráadásul béta.

A Messenger beépített böngészőjében megjelenő mobil weboldal fizetési megoldással

A Messenger beépített böngészőjében megjelenő mobil weboldal fizetési megoldással

Üzenetek fizetési megoldásokkal

Szintén béta és US only funkció, aminek a segítségével fizetési folyamatokat integrálhatunk (illetve integrálhatnak az amerikai béta program résztvevők) a botjaikba. Év végére szélesebb kör elérheti majd ezt a lehetőséget.

Ha úgy döntünk, hogy fizetünk, akkor ezt már a Messengeren belül is megoldhatjuk hamarosan.

Ha úgy döntünk, hogy fizetünk, akkor ezt már a Messengeren belül is megoldhatjuk hamarosan.

Üdvözlő képernyő oldalaknak és botoknak

Mielőtt az emberek beszélgetést kezdenének egy bottal, egy üdvözlő képernyővel fognak találkozni, amelyik  képet és leírást is tartalmazhat. A funkciót a hét vége felé kezdi publikálni a Facebook.
Az oldalaknak is lehetőségük lesz (illetve már van) egy üdvözlő üzenetet megjeleníteni az első alkalommal üzenetet író embereknek.

Így is kinézhet hamarosan a Messenger bot üdvözlő képernyője

Így is kinézhet hamarosan a Messenger bot üdvözlő képernyője

Bot és tartalom megosztása az ismerősökkel

Messengerben érkező üzeneteket és magát a botot is megoszthatják egymással a felhasználók. Így gyorsabban lehet terjeszteni a botot az ismerősök körében, ami az oldal tulajdonosok számára nyújt jó lehetőséget.

A megosztási megoldás jó lehetőséget ad arra, hogy a bot terjedjen organikusan is a Messenger 1 milliárnál több felhasnálójának körében

A megosztási megoldás jó lehetőséget ad arra, hogy a bot terjedjen organikusan is a Messenger 1 milliárnál több felhasználójának körében

 

Ezek voltak a főbb változások, részletesebben itt és itt tudtok olvasni a témáról.
Elég nagyívű frissítések ezek. Ti mit gondoltok róluk?

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)