Jól célzott kreatívok: amitől a hirdetésed felpörög

Hiába célzol jól, ha nem használod ki a kreatívoknál is a szegmentálásban rejlő erőt! Tovább olvasom

Facebook és a GDPR 2.: újabb részletek

Egyre több konkrétumot árul el a Facebook a GDPR-rel kapcsolatos teendőkről. Tovább olvasom

Esni fog az organikus elérésed. De ez most jó.

Új elszámolási módszer az organikus eléréseknél. Tovább olvasom

Mennyi embert érhetünk el Facebook hirdetésekkel?

Számok a különböző platformokról. Tovább olvasom

MOST új generációt vezet be a Telekom

A hagyományos generációs bontást túl merevnek találta a Telekom a digitális korban. Tovább olvasom

Új eszközök és nagyobb támogatás a Facebook csoportoknak

Új megoldásokkal és nagyobb támogatással segíti a Facebook a csoportok és a közösségek munkáját. Tovább olvasom

Közösségi média adatok 2018

Mobil, közösségi média, leglátogatottabb oldalak. Adatok, adatok, adatok a We Are Social gyűjtésében. Tovább olvasom

Mekkorát nőtt a Facebook bevétele a Google-höz képest?

Ki a nagyobb király? … és mennyivel? Tovább olvasom

Mennyi hamis felhasználó van a Facebookon?

Sokan panaszkodnak, hogy rengeteg a hamis felhasználó a Facebookon. De mennyi lehet a valós szám? Derítsük ki! Tovább olvasom

Facebook adatok mélyén: Videók, sztorik, hírfolyam változások

Mennyi kkv használja a Facebookot Európában? Mennyi üzenetet küldenek az emberek Messengeren a cégeknek? Mit vár a Facebook a Sztroiktól, és mit a videóktól? Számok, tervek, érdekességek. Tovább olvasom

2017: a Facebook utolsó jó éve?

A hirdetési bevételek 89%-a mobilról érkezik… 😮 Tovább olvasom

A Facebook és a GDPR

Május 25-höz közeledve egyre több szó esik a GDPR-ről, valamint arról, hogy a különböző online marketing megoldásokat hogyan használhatjuk később. Tovább olvasom

Veszélyes csapda a Facebook hirdetések célzásánál

600 féle célzási megoldás, amik mégis veszélyesek… Tovább olvasom

A Facebook “zéró” és a hirdetések

Mire készüljünk a hirdetéseknél a Facebook hírfolyam algoritmus változás után! Tovább olvasom

Hírfolyam algoritmus: 2 milliárd felhasználó nem tévedhet?

A hírfolyam frissítés úthenger görög tovább: e héten a híroldalak, és azok hitelessége van porondon. Most is úgy indult, hogy Mark írt egy bejegyzést, aztán az üzleti blogban jöttek a részletek. 2018-ban a következőket fogják előtérbe helyezni: azok a hírek, amik olyan kiadóktól, oldalakról származnak, amiket a közösség megbízhatónak jelölt hírek, amiket az emberek informatívnak találtak lokális hírek Az informatív hírek és a lokális hírek előtérbehelyezése viszonylag érthető, és tulajdonképpen jogos is. De ezek a megbízható oldalról származó bejegyzések…? Mert azt mondja a … Tovább olvasom

Részletek a hírfolyam algoritmus változtatásáról: mire számíthatunk?

Még több infó az új hírfolyam algoritmusról. Tovább olvasom

Hogyan szereztem meg a Facebook Blueprint minősítést?

Tapasztalatok a Facebook Blueprint hirdetői minősítésről. Tovább olvasom

A Facebook marketing vége?

Kevesebb elérés, kisebb aktivitás, csökkenő átkattintás, drágább hirdetések Tovább olvasom

Hogyan változott a Facebook oldalak organikus elérése?

Mert változott az biztos…. Tovább olvasom

Facebook hirdetési költségek változása [kutatás]

Nőttek a hirdetési árak. Ezt mindenki érzi. Ok, de mennyivel? Tovább olvasom

Fontos a Facebook, de egyre nehezebb dolgunk van vele [kutatás]

Mik a problémák, mik a kihívások a vállalkozások számára a Facebookkal kapcsolatban? Tovább olvasom

10 Facebook változás 2017-ből, amit érdemes felidézni

Milyen Facebook újdonságokra és változásokra érdemes odafigyelni 2017-ből? Tovább olvasom

Csalik és videók: frissült a hírfolyam algoritmus [frissítve]

Több mindenre kell figyelni az organikus kommunikációnál. Tovább olvasom

Hogyan segített az Instagram új közönségeket elérni a New York Times-nak?

Új felület, új lehetőségekkel akár egy újságnak is. Tovább olvasom

AR Studio: 3D-s kiterjesztett valóság mindenkinek

Mindenki számára elérhető a kiterjesztett valóság 3D-s veruója. Tovább olvasom

Időpontegyeztetés Google naptárba a Facebook oldalon keresztül

Egyszerűsítheti az időpontegyeztetéseinket ha a Facebook oldalunkat összekapcsoljuk a Google naptárunkkal. Tovább olvasom

Messenger gyerekeknek

Új alkalmazás, amivel a gyerekek cseveghetnek, a szülők pedig egy kicsit megnyugodhatnak. Talán. Tovább olvasom

Facebook és Instagram körkép 2017 november

Melyik platformon mennyien vannak? Tovább olvasom

Az állatkert, a kiselefánt, a cukiság és a közösségi marketinges tanulságok

Avagy: mit tanulhatunk a Fővárosi Állatkert közösségi kommunikációjából vállalkozóként? Tovább olvasom

Live közvetítés Creators appon keresztül

Ha igazán kreatív élő videókat szeretnél készíteni a telefonodról, ez a cikk Neked szól! Tovább olvasom

Szelfik az üzleti életben

Jó-e üzleti szempontból, ha valaki szelfiket használ? Tovább olvasom

Facebook for Creators: új app és új weboldal Live videó készítőknek

Izgalmasabb Live videókat készíthetünk a Facebook új megoldásaival. Tovább olvasom

Hogyan változtathatod meg a linkek előnézetét a Facebook oldaladon?

Amit a Facebook elvesz, azt (néha) visszaadja. Igaz, kicsit máshogy… Tovább olvasom

Facebook Sztorik mindenütt

Mindent elárasztanak a “történetek” hamarosan… Tovább olvasom

Álláshirdetések a Facebookon: elveszik a LinkedIn munkáját?

Megkönníti a Facebook a munkerőkeresést egy új funkcióval. De mire elég ez? Tovább olvasom

Tipp mobilos kampány ellenőrzéshez

Egyszerű megoldások mobilos kampány kontrollhoz. Tovább olvasom

Mi lesz a nyerő? Facebook hirdetés kreatívok A/B tesztelése

Eszközök egyszerűbb kreatív optimalizálásra. Tovább olvasom

Újra van szavazás a Facebook oldalakon!

Egy fontos hasznos opciót hozott vissza a Facebook. Tovább olvasom

Zuckerberg: a közösség védelme fontosabb, mint a profit

Adatok, trendek és kiállás a Facebook harmadik negyedéves túzsdei sajtótájékoztatóján. Tovább olvasom

Új köszönő oldal, időpont és helyszín egyeztetés Lead hirdetéssel

Egyre komplexebb és egyre hasznosabb lesz a Lead hirdetés. Tovább olvasom

Költségkeret optimalizálás és garantált elérés integráltan

Érdekes újdonságopkat, vagy talán csak teszteket találtunk. Tovább olvasom

Felfedező hírfolyam: az organikus elérés vége?

Milyen változásokat hoz az oldalaknak a Felfedező hírfolyam? Tovább olvasom

Új egyéni célközönségek a láthatáron!

Új egyéni célközönségeket tesztel a Facebook! Tovább olvasom

Kreatívok elhelyezésének optimalizálása

Eltérő elhelyezéshez eltérő képarány. Ez eddig is így volt, mostantól kicsit egyszerűbb lesz a dolgunk. Tovább olvasom

Új licitálási stratégiák a Facebookon

Avagy: a manuális licit vége. Tovább olvasom

Új hirdetés típus: Üzenet hirdetések

Tovább erősödnek a Messenger platform hirdetési lehetőségei. Tovább olvasom

Videót szeretnél? Játssz!

Több lehetőség van a videókban, mint elsőre gondolnánk. Tovább olvasom

Live Audio tapasztalatok

Megtaláltam a hang alapú live közvetítés lehetőségét a telefonomon a FacebookPage appban (korábban Pages). Gyorsan ki is próbáltam, hogy lássuk milyen ez a szolgáltatás élőben. Szerencsére jó hallgatóim voltak a másik oldalon. 🙂 Bevallom, a kép nélküli Live furcsa volt először, főleg azért, mert a hozzászólásokat és a reakciókat sem láttam a képernyőn. Azokat a laptopon tudtam csak követni. Ettől függetlenül maga a megoldás érdekes, és a hallgatói visszajelzések alapján van benne lehetőség. Majd még tesztelem, addig is néhány kép és némi … Tovább olvasom

Összeolvad a Hirdetéskezelő és a Power Editor

Régi eszközt olvaszt be a Facebook a hirdetéskezelőbe. Tovább olvasom

Célzásbővítés: elveszik a Facebook robotok a hirdetők munkáját?

Egy apró kapcsoló, amivel még többet kihozhatunk a Facebook big data megoldásaiból. Tovább olvasom