Részletek a hírfolyam algoritmus változtatásáról: mire számíthatunk?

Még több infó az új hírfolyam algoritmusról. Tovább olvasom

Hogyan szereztem meg a Facebook Blueprint minősítést?

Tapasztalatok a Facebook Blueprint hirdetői minősítésről. Tovább olvasom

A Facebook marketing vége?

Kevesebb elérés, kisebb aktivitás, csökkenő átkattintás, drágább hirdetések Tovább olvasom

Hogyan változott a Facebook oldalak organikus elérése?

Mert változott az biztos…. Tovább olvasom

Facebook hirdetési költségek változása [kutatás]

Nőttek a hirdetési árak. Ezt mindenki érzi. Ok, de mennyivel? Tovább olvasom

Fontos a Facebook, de egyre nehezebb dolgunk van vele [kutatás]

Mik a problémák, mik a kihívások a vállalkozások számára a Facebookkal kapcsolatban? Tovább olvasom

10 Facebook változás 2017-ből, amit érdemes felidézni

Milyen Facebook újdonságokra és változásokra érdemes odafigyelni 2017-ből? Tovább olvasom

Csalik és videók: frissült a hírfolyam algoritmus [frissítve]

Több mindenre kell figyelni az organikus kommunikációnál. Tovább olvasom

Hogyan segített az Instagram új közönségeket elérni a New York Times-nak?

Új felület, új lehetőségekkel akár egy újságnak is. Tovább olvasom

AR Studio: 3D-s kiterjesztett valóság mindenkinek

Mindenki számára elérhető a kiterjesztett valóság 3D-s veruója. Tovább olvasom

Időpontegyeztetés Google naptárba a Facebook oldalon keresztül

Egyszerűsítheti az időpontegyeztetéseinket ha a Facebook oldalunkat összekapcsoljuk a Google naptárunkkal. Tovább olvasom

Messenger gyerekeknek

Új alkalmazás, amivel a gyerekek cseveghetnek, a szülők pedig egy kicsit megnyugodhatnak. Talán. Tovább olvasom

Facebook és Instagram körkép 2017 november

Melyik platformon mennyien vannak? Tovább olvasom

Az állatkert, a kiselefánt, a cukiság és a közösségi marketinges tanulságok

Avagy: mit tanulhatunk a Fővárosi Állatkert közösségi kommunikációjából vállalkozóként? Tovább olvasom

Live közvetítés Creators appon keresztül

Ha igazán kreatív élő videókat szeretnél készíteni a telefonodról, ez a cikk Neked szól! Tovább olvasom

Szelfik az üzleti életben

Jó-e üzleti szempontból, ha valaki szelfiket használ? Tovább olvasom

Facebook for Creators: új app és új weboldal Live videó készítőknek

Izgalmasabb Live videókat készíthetünk a Facebook új megoldásaival. Tovább olvasom

Hogyan változtathatod meg a linkek előnézetét a Facebook oldaladon?

Amit a Facebook elvesz, azt (néha) visszaadja. Igaz, kicsit máshogy… Tovább olvasom

Facebook Sztorik mindenütt

Mindent elárasztanak a “történetek” hamarosan… Tovább olvasom

Álláshirdetések a Facebookon: elveszik a LinkedIn munkáját?

Megkönníti a Facebook a munkerőkeresést egy új funkcióval. De mire elég ez? Tovább olvasom

Tipp mobilos kampány ellenőrzéshez

Egyszerű megoldások mobilos kampány kontrollhoz. Tovább olvasom

Mi lesz a nyerő? Facebook hirdetés kreatívok A/B tesztelése

Eszközök egyszerűbb kreatív optimalizálásra. Tovább olvasom

Újra van szavazás a Facebook oldalakon!

Egy fontos hasznos opciót hozott vissza a Facebook. Tovább olvasom

Zuckerberg: a közösség védelme fontosabb, mint a profit

Adatok, trendek és kiállás a Facebook harmadik negyedéves túzsdei sajtótájékoztatóján. Tovább olvasom

Új köszönő oldal, időpont és helyszín egyeztetés Lead hirdetéssel

Egyre komplexebb és egyre hasznosabb lesz a Lead hirdetés. Tovább olvasom

Költségkeret optimalizálás és garantált elérés integráltan

Érdekes újdonságopkat, vagy talán csak teszteket találtunk. Tovább olvasom

Felfedező hírfolyam: az organikus elérés vége?

Milyen változásokat hoz az oldalaknak a Felfedező hírfolyam? Tovább olvasom

Új egyéni célközönségek a láthatáron!

Új egyéni célközönségeket tesztel a Facebook! Tovább olvasom

Kreatívok elhelyezésének optimalizálása

Eltérő elhelyezéshez eltérő képarány. Ez eddig is így volt, mostantól kicsit egyszerűbb lesz a dolgunk. Tovább olvasom

Új licitálási stratégiák a Facebookon

Avagy: a manuális licit vége. Tovább olvasom

Új hirdetés típus: Üzenet hirdetések

Tovább erősödnek a Messenger platform hirdetési lehetőségei. Tovább olvasom

Videót szeretnél? Játssz!

Több lehetőség van a videókban, mint elsőre gondolnánk. Tovább olvasom

Live Audio tapasztalatok

Megtaláltam a hang alapú live közvetítés lehetőségét a telefonomon a FacebookPage appban (korábban Pages). Gyorsan ki is próbáltam, hogy lássuk milyen ez a szolgáltatás élőben. Szerencsére jó hallgatóim voltak a másik oldalon. 🙂 Bevallom, a kép nélküli Live furcsa volt először, főleg azért, mert a hozzászólásokat és a reakciókat sem láttam a képernyőn. Azokat a laptopon tudtam csak követni. Ettől függetlenül maga a megoldás érdekes, és a hallgatói visszajelzések alapján van benne lehetőség. Majd még tesztelem, addig is néhány kép és némi … Tovább olvasom

Összeolvad a Hirdetéskezelő és a Power Editor

Régi eszközt olvaszt be a Facebook a hirdetéskezelőbe. Tovább olvasom

Célzásbővítés: elveszik a Facebook robotok a hirdetők munkáját?

Egy apró kapcsoló, amivel még többet kihozhatunk a Facebook big data megoldásaiból. Tovább olvasom

Két trükk a Facebook posztok link előnézetének szerkesztéséhez

Trükkök a Facebook posztok link előnézet szerkesztéséhez. Tovább olvasom

Orosz trollhálózatot buktatott le a Facebook

Orosz dezinformációs hálózatot leplezett le a Facebook. Tovább olvasom

Facebook, Instagram, Messenger, Snapchat… Hol vagytok fiatalok?

Hogyan változnak a felhasználói számok a közösségi hálózatokon? Tovább olvasom

Díjazni fogja a gyorsabb weboldalakat a Facebook algoritmus mobilon

A mobilon kulcsfontosságú a sebesség, még akkor is, amikor az emberek elhagyják a Facebookot. Tovább olvasom

Mit tehetnek a Facebook oldalak kezelői krízishelyzetben? (A BKK + T-Systems ügy margójára)

Vannak még olyan aspektusait a BKK + T-Systems ügynek, amiről érdemes beszélni. Tovább olvasom

A BKK és a T-Systems botrány Facebookos tanulságai

Mit tanulhatunk a BKK + T-Systems Facebookos helyzetéből? Tovább olvasom

Megérkeztek a hirdetések: vége a Messengernek?

Egyre több felületen jelennek meg hirderések. Most a Messenger a szoros. Ez a rendszer végét jelenti vajon? Tovább olvasom

Facebook oldalak a megszűnő link előnézet után

A Facebook megszünteti a link előnézet szerkesztési lehetőséget az oldalakon, ahogy erről itt írtam részletesebben. A folyamat július 18-án kezdődött (bár pár oldalnál kollégáimm ár korábban tapasztalták), és szeptember 12-ig tart. Addigra minden oldalnál megszűnik a lehetőség, hogy a linkek előnézetét tetszőleggesen szerkessze. Ugyanakkor lesz egy kiskapu, bár nem mindenkinek. Mivel sok cégnek szüksége van arra, hogy egy linket több eltérő formában is publikáljon (főleg híroldalak, média cégek, stb.), a Facebook létrehozott egy új eszközt “Link Ownership” néven. Ez a Facebook … Tovább olvasom

Három nyári feladat a hatékony téli hirdetési kampányokhoz

Néha érdemes előre gondolkodni ahhoz, hogy a marketingünkből a legtöbbet kihozzuk. Tovább olvasom

Hogyan javíts a Facebook jelenléted hatékonyságán elemzéssel?

Elemezni nem mindenki szeret, pláne, ha túl sok adatból kell dolgozni. Mostantól azonban egyszerűbb az életünk. Tovább olvasom

Kémkedhetnek-e az álláskeresők után a Facebookon?

Soha nem lehet eleget beszélni arról, hogy használjuk tudatosan a Facebookot. Tovább olvasom

Megérkeztek az “igazi” Messenger hirdetések mindenkinek

Új elhelyezést kap minden hirdető Tovább olvasom

Több forgalmat visz a weboldalakra a Facebook, mint a Google kereső?

Sokan azt gondolhatják, hogy forgalomterelésben még mindig a Google a király, hiszen ha valakinek kell valami, rákeres, és eljut a weboldalakra. Tovább olvasom

Hamarosan megszűnik az előnézet szerkesztése a megosztott linkeknél

Fontos funkciót vesz el a Facebook az oldalkezelőktől. Tovább olvasom

Mi értelme van még a TAT-nak?

Nyilván nem a hajó tatjáról van szó, hanem a Facebook egyik mutatószámáról. A “talking about this” vagy “people talking about this” értékről, amit magyarul “beszélnek róla”, illetve “emberek, akik beszélnek róla” néven szokás általában fordítani, és alapvetően a Facebook oldalakhoz kötődő aktivitás ról szól. Régen ezt a Facebook azért vezette be, hogy összehasonlíthatóvá tegye az oldalakat a rajongói számoktól függetlenül is. Azt mutatja meg, hogy egy Facebook oldallal kapcsolatban mennyiember kommunikál publikusan (lájk, említés, poszt reakció, stb.) 7 napon belül. Ezt a mutatót … Tovább olvasom