A Meta április 22-ével megszünteti a Group API-t ami elsőre nem tűnik
Tovább olvasomKutatás: sötéten látják a jövőt a marketingesek
A magyar kkv marketingesek közel 73% gazdasági visszaesésre számít a következő évben, erre készülve azt tervezik, hogy növelik a hirdetési
Tovább olvasomÉlő közvetítés Facebook csoportban 2024 április 22. után
A Meta április 22-ével megszünteti a Group API-t ami elsőre nem tűnik nagy érvágásának, de ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy
Tovább olvasomTovább korlátozza a politikai tartalmak megjelenését a Meta
A Facebook régóta a hírfogyasztás egyik legfontosabb terepe, sokan elsősorban itt tájékozódnak politikai témákban is. Nem véletlen, hogy a politikai
Tovább olvasomPolitikai hirdetések Facebookon és Instagramon márciusban
Közeleg a kampány, de még nem indultak be a hirdetések. A március 15-ei héten „csak” 55 millió forintot költöttek el
Tovább olvasomLead hirdetés újdonságok: feltételes logika és új felület
A saját adatok gyűjtése egyre fontosabb a modern marketingben, ebben pedig nagyon sokat tudnak segíteni a Lead hirdetések (Érdeklődő keresési
Tovább olvasomMagyarok a közösségi médiában 2024: platformok összehasonlítása
Melyik közösségi platformot használják a legtöbben? Melyiken töltik el a legtöbb időt? Mire érdemes odafigyelni marketing szempontból? A közösségi platformokról
Tovább olvasomMagyarok a közösségi médiában 2024: YouTube
A YouTube az egyik legrégebbi, de mai napig legtöbbet használt közösségi platform. Cikksorozatunk következő részében ezt nézzük meg mélyebben az
Tovább olvasomMagyarok a közösségi médiában 2024: Messenger
A magyar közösségi média felfedezetlen kincsét vesszük sorra a Messengert. A Messenger egy alulértékelt platform, alig pár cég használja tudatosan
Tovább olvasomMagyarok a közösségi médiában 2024: TikTok
Mennyi magyar és hogyan használja a TikTokot? Nézzük a számokat, ismét az NMHH kutatásaiból és adataiból kiindulva! A sorozat többi
Tovább olvasomMagyarok a közösségi médiában 2024: Instagram
A Facebook után következzen a Meta másik nagy platformja a magyarok közösségi média használatát bemutató cikksorozat részeként! Ismét az NMHH
Tovább olvasomDrágább lesz ha Apple mobilon fogsz Instagram vagy Facebook posztokat kiemelni
Akár 30%-kal növekedhetnek a hirdetési költségeid, ha iOS eszközökön használsz kiemelt bejegyzéseket (és nem figyelsz oda). A Meta bejelentette, hogy
Tovább olvasom