Új egyéni célközönségek a láthatáron!

Új egyéni célközönségeket tesztel a Facebook! Tovább olvasom

Kreatívok elhelyezésének optimalizálása

Eltérő elhelyezéshez eltérő képarány. Ez eddig is így volt, mostantól kicsit egyszerűbb lesz a dolgunk. Tovább olvasom

Új licitálási stratégiák a Facebookon

Avagy: a manuális licit vége. Tovább olvasom

Új hirdetés típus: Üzenet hirdetések

Tovább erősödnek a Messenger platform hirdetési lehetőségei. Tovább olvasom

Videót szeretnél? Játssz!

Több lehetőség van a videókban, mint elsőre gondolnánk. Tovább olvasom

Live Audio tapasztalatok

Megtaláltam a hang alapú live közvetítés lehetőségét a telefonomon a FacebookPage appban (korábban Pages). Gyorsan ki is próbáltam, hogy lássuk milyen ez a szolgáltatás élőben. Szerencsére jó hallgatóim voltak a másik oldalon. 🙂 Bevallom, a kép nélküli Live furcsa volt először, főleg azért, mert a hozzászólásokat és a reakciókat sem láttam a képernyőn. Azokat a laptopon tudtam csak követni. Ettől függetlenül maga a megoldás érdekes, és a hallgatói visszajelzések alapján van benne lehetőség. Majd még tesztelem, addig is néhány kép és némi … Tovább olvasom

Összeolvad a Hirdetéskezelő és a Power Editor

Régi eszközt olvaszt be a Facebook a hirdetéskezelőbe. Tovább olvasom

Célzásbővítés: elveszik a Facebook robotok a hirdetők munkáját?

Egy apró kapcsoló, amivel még többet kihozhatunk a Facebook big data megoldásaiból. Tovább olvasom

Két trükk a Facebook posztok link előnézetének szerkesztéséhez

Trükkök a Facebook posztok link előnézet szerkesztéséhez. Tovább olvasom

Orosz trollhálózatot buktatott le a Facebook

Orosz dezinformációs hálózatot leplezett le a Facebook. Tovább olvasom

Facebook, Instagram, Messenger, Snapchat… Hol vagytok fiatalok?

Hogyan változnak a felhasználói számok a közösségi hálózatokon? Tovább olvasom

Díjazni fogja a gyorsabb weboldalakat a Facebook algoritmus mobilon

A mobilon kulcsfontosságú a sebesség, még akkor is, amikor az emberek elhagyják a Facebookot. Tovább olvasom

Mit tehetnek a Facebook oldalak kezelői krízishelyzetben? (A BKK + T-Systems ügy margójára)

Vannak még olyan aspektusait a BKK + T-Systems ügynek, amiről érdemes beszélni. Tovább olvasom

A BKK és a T-Systems botrány Facebookos tanulságai

Mit tanulhatunk a BKK + T-Systems Facebookos helyzetéből? Tovább olvasom

Megérkeztek a hirdetések: vége a Messengernek?

Egyre több felületen jelennek meg hirderések. Most a Messenger a szoros. Ez a rendszer végét jelenti vajon? Tovább olvasom

Facebook oldalak a megszűnő link előnézet után

A Facebook megszünteti a link előnézet szerkesztési lehetőséget az oldalakon, ahogy erről itt írtam részletesebben. A folyamat július 18-án kezdődött (bár pár oldalnál kollégáimm ár korábban tapasztalták), és szeptember 12-ig tart. Addigra minden oldalnál megszűnik a lehetőség, hogy a linkek előnézetét tetszőleggesen szerkessze. Ugyanakkor lesz egy kiskapu, bár nem mindenkinek. Mivel sok cégnek szüksége van arra, hogy egy linket több eltérő formában is publikáljon (főleg híroldalak, média cégek, stb.), a Facebook létrehozott egy új eszközt “Link Ownership” néven. Ez a Facebook … Tovább olvasom

Három nyári feladat a hatékony téli hirdetési kampányokhoz

Néha érdemes előre gondolkodni ahhoz, hogy a marketingünkből a legtöbbet kihozzuk. Tovább olvasom

Hogyan javíts a Facebook jelenléted hatékonyságán elemzéssel?

Elemezni nem mindenki szeret, pláne, ha túl sok adatból kell dolgozni. Mostantól azonban egyszerűbb az életünk. Tovább olvasom

Kémkedhetnek-e az álláskeresők után a Facebookon?

Soha nem lehet eleget beszélni arról, hogy használjuk tudatosan a Facebookot. Tovább olvasom

Megérkeztek az “igazi” Messenger hirdetések mindenkinek

Új elhelyezést kap minden hirdető Tovább olvasom

Több forgalmat visz a weboldalakra a Facebook, mint a Google kereső?

Sokan azt gondolhatják, hogy forgalomterelésben még mindig a Google a király, hiszen ha valakinek kell valami, rákeres, és eljut a weboldalakra. Tovább olvasom

Hamarosan megszűnik az előnézet szerkesztése a megosztott linkeknél

Fontos funkciót vesz el a Facebook az oldalkezelőktől. Tovább olvasom

Mi értelme van még a TAT-nak?

Nyilván nem a hajó tatjáról van szó, hanem a Facebook egyik mutatószámáról. A “talking about this” vagy “people talking about this” értékről, amit magyarul “beszélnek róla”, illetve “emberek, akik beszélnek róla” néven szokás általában fordítani, és alapvetően a Facebook oldalakhoz kötődő aktivitás ról szól. Régen ezt a Facebook azért vezette be, hogy összehasonlíthatóvá tegye az oldalakat a rajongói számoktól függetlenül is. Azt mutatja meg, hogy egy Facebook oldallal kapcsolatban mennyiember kommunikál publikusan (lájk, említés, poszt reakció, stb.) 7 napon belül. Ezt a mutatót … Tovább olvasom

Fontos remarketing újdonságok

Mobil szűréstől a gyakoriság korlátig: újdonságok a remarketing listak észítésnél. Tovább olvasom

A Facebook új küldetése

A nyitottság helyett a kisebb világ a cél. Tovább olvasom

Új eszközök Facebook csoport adminoknak

Fontos újdonságok Facebook csoportoknak. Tovább olvasom

Tegyük fel, hogy letörlik a Facebook oldalad. Mit tennél? [frissítve]

Elég gyakran előfordul, hogy egy Facebook oldal eltűnik. De mit lehet tenni ilyenkor? Tovább olvasom

Eladni Messenger chatbottal?

A chatbotok elveszik a webáruházak munkáját? Tovább olvasom

8 tipp, amivel a céged biztonságát növelheted a Facebookon

A Facebook fiókok védelme fontos. Sokan nem is gondolnak bele, mennyire. Tovább olvasom

Messenger hirdetések Instagramon

Instagram és Messenger két jóbarát Tovább olvasom

Hogyan vigyél drágábban forgalmat a weboldaladra?

Ha az jobb minőséget jelent, miért ne? Tovább olvasom

2017-es internetes trendek Mary Meekertől

Merre tartaz online világ? Tovább olvasom

Kis kampányokkal a Facebookon, nem lehet látványos sikereket elérni?

Igaza van-e Kasza Tibinek rovatunkat olvashatjátok. 🙂 Tovább olvasom

Lead hirdetés újdonságok

Megosztási lehetőséggel és új kérdés típussal bővült az egyik kedvenc hirdetési típusunk. Tovább olvasom

Erőszak, meztelenség, terrorizmus a Facebookon. Mi fér bele és mi nem? [18+]

2 milliárd ember kommunikációját szinte lehetetlen moderálni. Ez a Facebook belsős oktatóanyagaiból is kiderült. Tovább olvasom

Az e-kereskedők 20%-a tönkremenne közöségi média nélkül [kutatás]

Tavasszal e-kereskedőket kérdeztünk meg arról, mennyire fontos nekik a közösségi média. A válasz a címben: több, mint 20%-uk azt válaszolta, hogy közösségi média nélkül tönkremennének. További 33%-uk pedig azt, hogy komoly gondot okozna nekik a közösségi média elvonás. Kérdeztünk még hirdetési szokásokról, videóhasználatról is. Részleteket a témáról beszámoló videónkban találsz, illetve itt külön megnézheted a prezentációt nagyban is (de ezt a cikk végén is megtalálod). Azonban van pár gondolat, amit érdemes végiggondolni a téma kapcsán… (a videó után 🙂 )   … Tovább olvasom

Rendezvénytámogatás Facebook eszközökkel

Chatbottól a kamera keretekig: izgalmas lehetőségek, de mi működik, és mi nem? Tovább olvasom

Mi értelme az Instagramnak? [videó]

Hogyan lehet az Instagramot használni üzleti célra? Tovább olvasom

A linkekhez tartozó képek cseréjének betiltását tervezi a Facebook?

Tényleg megnehezíti az adminok dolgát a Facebook ? Tovább olvasom

Bünteti a Facebook a rossz minőségű weboldalakat

A Facebook minősíti a weboldalakat a sahát szabályai szerint. Tovább olvasom

Ügyfélszolgálat és értékesítés Messenger chatbottal [esettanulmány]

Már néhány egyszerű kérdés is sokat segítheti az ügyfélszolgálati munkát. Tovább olvasom

Majdnem 2 milliárd Facebookozó van

Áttekintő a Facebook aktuális számaiból. Tovább olvasom

Mire jó a Power Editor?

Egy eldugott eszköz, ami sokszor húz minket ki a bajból. Tovább olvasom

Depressziós tiniket ad ki a hirdetőknek a Facebook?

Botrány: lelkileg sebezhető tinikre célozhatnak Ausztrál hirdetők? Tovább olvasom

Keresőmarketing Messenger botokhoz

Tehetünk azért, hogy a Messenger botot a megfelelő emberek használják. Tovább olvasom

Mi a hír a hírfolyamról?

Tudjunk meg többet a Facebook hírfolyam algoritmusának a működéséről, és arról, mikre figyel 2017-ben a közösségi platform csapata! Tovább olvasom

Merre tart a Facebook? [videó]

Mi a Facebook jövőképe? Az F8 alapján gondoltuk végig. Tovább olvasom

Saját csoport Facebook oldalaknak

Oldal nevében is posztolhatunk már a saját csoportokba. Tovább olvasom

Jól csak a telefonjával lát az ember: a FB és a kiterjesztett valóság

Néhány hete egy kiállításon a standszomszédunk valamilyen kiterjesztett valóság megoldást demózott egész nap. A dolog nagyom jópofa volt: a cég embere a látogatóknak megmutatta, mi történik, ha a telefonját ráirányítja egy felületre. Az érdeklődők mellett  tigrisek és elefántok jelentek meg, ez pedig sok vicces képet és videót eredményezett. Nagyon egyszerű és hatásos bemutatása volt ez a virtuális valóságnak és a benne rejlő lehetőségeknek. Annyira jó, hogy az érdeklődők legnagyobb része nem vette észre, hol a hiba. Az ugyanis az ő készülékükben … Tovább olvasom

F8: továbbfejlesztett Messenger platform

Új lehetőségek a Messengerben Tovább olvasom