3 feladat, amit érdemes megtenni a 2020-as év marketing sikereinek érdekében

Ha a 2020-as év film lenne, most tartanánk a mélyponton: a főszereplő marketingesünk, vállalkozónk (mert nyilván üzleti témájú filmről beszélünk 😉 ) most szembesülne a legbizonytalanabb időszakkal.

A COVID helyzet teljesen felülírt mindent. A személyes életünkre, a vásárlóink személyes életére is ugyanolyan megjósolhatatlan hatással van, mint a céges lehetőségekre. Akár a munkaszervezésre, akár az értékesítési megoldásokra gondolunk.

Közben itt a karácsony, ami sok cégnek a legfontosabb értékesítési időszak, éppen ezért rá kellene fókuszálni. De ebben a bizonytalan időszakban hogyan?

Érdekes módon, akár a COVID okozza a legnagyobb kihívást, akár az év végi szezon, ugyanazok az alap megoldásokat használni kell.
A következő videóban ezt részletesebben is elmesélem.

Ha pedig konkrét segítség kell, főleg a második pont kapcsán, akkor kattints ide, és jelentkezz Lista építés hatékonyan és biztonságosan webináriumunkra!