5 tipp, amit a Facebookos B2B influencer toplistából tanulhatsz

A Datalyze még tavaly ősszel készített egy B2B influencer toplistát, amit most nem kicsit tovább mélyítettek. Természetesen öröm és büszkeség egy ilyen listára felkerülni, de sokkal izgalmasabb, amit tanulni lehet belőle.

Éppen ezért a következőkben pár cikket szentelünk a témának. Most például annak, amit közvetlenül a toplista első helyezettjeitől tanulni lehet.

De először gyorsan a listák. 🙂

A B2B Facebook influencer Top Lista

Magyar B2B influencerek és top csoportok a Facebookon

Ez a B2B Facebook influencer toplista, bár bevallom, az influencer szót kevésbé szeretem, mégha jól le is írja, miről van szó. (Ezért találtuk ki, hogy a témába vágó képzésünket influexpertnek nevezzük el. 🙂 )

Induló vállalkozó és ecommerce toplista

B2B Facebook influencerek ecommerce és induló vállalkozások témában 2020 áprilisában.

Nem csak azok az érdekesek, akik a nagy tömegeket mozgatják meg, hanem azok is, akik valamilyen terület iránt érdeklődőknek fontosak. Ez a két lista őket mutatja be, illetve azt, hogy közülük áprilisban kik voltak a legsikeresebbek.

Mit csinálnak jól a top B2B influencerek?

A Datalyze nem csak egy listát készített, hanem több különböző listát, amiket ráadásul elemzett is. Így sokat tanulhatunk belőle.

A toplista első öt helyezett posztjainak az elemzéséből ugyanis a következő tanácsok álltak össze:

  1. Gondold át a mögöttes működési modellt: fontos meghatározni, hogy mi a célunk, közép/hosszú távú szándékunk a “csatornánkkal”, melynek megfelelően tervezhetjük majd tartalmainkat. Más és más pozíciót építünk, ha coachingra, képzésre vagy előadásokra, esetleg könyvre/blogra szeretnénk hangsúlyt terelni

2. Teremts értéket a követők számára, mely egyedi és megkülönböztető: akár gyakorlati tanácsokról, life coachingról vagy személyes élmény beszámolóról legyen szó, egyértelmű értéket kell átadni

3. Válassz “storytelling” stílust, melyet hitelesen képviselhetsz: szinte műfajokba sorolhatóak az élen lévő véleményvezérek, akcióvígjátéktól a romantikus vígjátékon át az életrajzi drámáig

4. Mutass példát, engedj betekintést: minél személyesebbek a megosztott sztorik és példák, annál könnyebb azonosulni a mondanivalóval és ezáltal kapcsolódni is hozzá

5. Válassz az üzenetedhez megfelelő formátumot: a lényeg, hogy a tartalmon kívül a csomagolás is számít, az arculatos poszt designtól az innovatív megjelenítésig, mint pl egy Zoom konzultáció, vagy a műsor kommentár

Ahogy már mondtam, erről még lesz itt szó, de ha mélyebben érdekel a téma, akkor kattints ide, és jelentkezz a Coaching Centrummal közösen indított influExpert képzésünkre!