7 tipp a hatékony üzleti Facebook live-okhoz


Szűcs Gergővel több, mint egy órán keresztül beszélgettünk a live-okkal kapcsolatos csalódásokról és ami ennél fontosabb: azokról a tippekről, amiktől a liveok működhetnek üzleti környezetben.

Az előző cikkben a csalódásokat és kételyeket nézhetted meg, most viszont a tippekről lesz szó. De persze az eredeti videóban ennél sokkal több van, érdemes azt is végignézni. 🙂

Nincs most időd megnézni a videót?
Kattints a következő gombra, és Messengerben küldünk Neked emlékeztetőt, nehogy lemaradj a legfontosabb információkról!

 

A videóban persze több izgalmas dolgot elemzünk ki, de a lényeg, felsorolásszerűen a következő:

  1. Legyen célja a live-nak! Követőket szeretnénk gyűjteni?
    A meglevő követőknek szeretnénk pluszt akár egy zárt csoportban? Eladni szeretnénk a live-ban? Egy új csatornát szeretnénk bevezetni? Pl. Instagramra vinni a Facebook követőket?
  2. Legyen előkészítés!
    Csináljunk eseményt, emlékeztessük az embereket hírlevélben vagy Messengeren,.
  3. Legyen megtervezve az adásmenet
    Mint az iskolában: bevezetés, tárgyaláls, befejezés. De ennél persze pontosabban: találjuk ki nagyjából, mi fog történni, és hogyan oldjuk meg, hogy ne legyenek üresjáratok.
  4. Műsort kell csinálni!
    Csak azért mert videó, és live, nem fogják végignézni. Adjunk értéket, például exkluzivitást, legyen vendég, különleges helyszín. Bármi, amiért érdemes megnézni a videót akár élőben, akár később.
  5. Ki kell találni, hogyan aktivizáljuk az embereket menet közben
    Az élő adás akkor lesz sikeres, ha be tudjuk vonni a nézóket. Ez megtörténhet akár már az előkészítés során, de közben is figyelni kell arra, hogy legyenek aktivizáló elemek.
  6. Fel kell készülni a komenetek kezelésére menet közben
    Emlékeztetni magunkat, hogy néha beolvassuk a kommenteket, de úgy, hogy ez ne zavarja meg az adásmenetet.
  7. Legyen utóélete a live-nak
    A videós tartalom drága. Akér élőben, akár felvételre készül.
    Akkor tudjuk belőle a legtöbbet kihozni, ha az élő adás után reklámozzuk, eljuttatjuk a célcsoporthoz, terjesztjük, több tartalmat gyártunk belőle.

Ennél persze sokkal több van a videóban, ebben a vágottban is és az eredetiben is.
Nézd meg most, vagy ha nincs időd, kérj emlékeztetőt Messengeren! 😉

Ehhez csak a következő gombra kell kattintanod.