Közösségi média adatok 2018

A We Are Social idén is elkészített egy átfogó jelentést a közösségi médiáról, amit nem csak globálisan, de regionálisan és országos szinten is lebonthatunk.
Itt, illetve a cikk végén beágyazva megnézhetitek a Kelet-európai adatokat, itt a globális adatokat, én pedig párat gyűjtöttem ki, ami szerintem különösen érdekes.

  • A közösségi platformok globális sorrendje a következő:

wearsocial-2017-kozossegi-platform-toplista

  • Itt pedig azt láthatjuk, melyik üzenetküldő platform az első az egyes országokban. A Facebook dominanciája megdöbbentő (Messenger és Whatsapp)

wearsocial-2017-top-messenger

  • A magyar internetezők 89%-a minden nap használja a világhálót, 9%-uk hetente egyszer
  • A magyar kábeles internetelőfizetések átlagos sávszélessége 90,69 Mbps, az átlagos mobil sávszélesség pedig 48,55 Mbps
  • Laptopon és asztali gépen 16%-kal csökkent az internetes forgalom (így 64%), mobilon pedig 61%-kal emelkedett (így 33%)
  • A Similarweb és az Alexa szerint is a leglátogatottabb weboldalak listája Magyarországon: 1. Google.hu, 2. Facebook.com, 3. Google.com, 4. YouTube.com, 5. Index.hu.
  • A magyar internetezők 49%-a naponta néz videót online, 28%-a hetente, 11%-a hetente
  • A Facebook posztok átlagos elérését és az átlagos aktivitási arányokat a következő ábrákon tudjátok megnézni.
Bejegyzések átlagos elérése

Bejegyzések átlagos elérése

Bejegyzések átlagos aktivitása

Bejegyzések átlagos aktivitása

Ez pedig a teljes Kelet-európai prezentáció lapozható formában.

Mit szóltok az adatokhoz?

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)