Veszélyes csapda a Facebook hirdetések célzásánál


A Facebook hirdetési rendszerében nagyjából 600 féle beépített célzást használhatunk, ezeket pedig szinte végtelen számban tudjuk kombinálni.

Ez annyira lenyűgöző és csábító, hogy azt hihetnénk, hogy a segítségével teljesen kontrollálhatjuk, hogy kinek jelenünk meg, ha hirdetünk. Ez részben igaz. De csak részben.

Erről a témáról tarottam egy Live közvetítést, amit megnézhetsz az alábbi videó, utána pedig egy rövid kivonatot olvashatsz a lényegről.

A lényeg: a beépített célzáskombinációk csak a vásárlási folyamat elején hatékonyak.
Azoknak az elérésben, akik bár a célcsoportodba tartoznak, de nem tudod, mennyire érdeklődnek, nem tudod, hol tartanak a vásárlási folyamatban.
Éppen ezért ahhoz, hogy növeld a hirdetési kampányaid hatékonyságát, azt kell megoldanod, hogy mindig azokat a tartalmakat rakod a célcsoportod elé, amik éppen érdeklik őket.
Akik éppen a vásárlás küszöbén billegnek nekik olyan ajánlatot, ami átbillenti őket, a folyamat elején vannak, nekik olyat, amivel adatot tudsz gyűjteni róluk, akik keresnek a Google-ben a témára, nekik olyat, ami válaszol a kérdéseikre.

Ebben az egyéni célközönségek fognak segíteni. Facebook pixel segítsévével a weboldal látogatókat tudod kategórizálni és újra megszólítani, de a videó megtekintőket a Facebook oldaladdal kapcsolatba lépőket, és sok mindenki mást el tudsz érni. A lényeg, hogy használj egyéni célközönséget.
A videóban ezt részletesebben is elmagyarázom, plusz voltak jó kis kérdések, amikkel még mélyebbre tudtunk menni a témában, szóval érdemes megnézni.

Ha pedig még többet szeretnél tudni, gyere el Haladó Facebook hirdetési tréningünkre, ahol a fókuszban lesz a remarketing, a hirdetésekkel támogatott vásárlási folyamatok, és persze azok a fontos újdonságok, amik ahhoz kellenek, hogy eredményesebb hirdetők legyünk. Jelentkezz most!

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.