Tipp mobilos kampány ellenőrzéshez

Amikor az ember fontos kampányt indít el, nehéz megállni, hogy egy-két óránként ránézzen az ember az eredményekre. Mennyien kattintottak, melyik hirdetés fut jól, mi hozza a vásárlást…
Már csak a kíváncsiság miatt is, de sokszor az is fontos, hogy tudjuk, be kell-e avatkozni.

Erre asztali gépen ott a lehetőség, hiszen el tudunk menteni egy tetszőleges oszlop variációt, amivel gyorsan rá tudunk pillantani az aktuális állapotra.
Szuper, de mi van mobilon?

Szerencsére ott is egyszerű a helyzetünk, két dologra van szükségünk:

1. Az asztali környezetben létrehozunk egy olyan oszlop beállítást, amit szeretnénk

2. Megnyitjuk mobilon a „Hirdetések” appot

A „Hirdetések” appban ugyanis van egy „Összevetés” menüpont, ahol pedig ki tudjuk választani a „Tárolt mérőszámok” nevű csodálatos menüpontban az adott hirdetési fiókhoz tartozó, mentett oszlopvariációkat tudjuk használni.

Kampánykövetés mobilon: a Facebook hirdetések app és a Google Analyitcs app sokat segít.
Kampánykövetés mobilon: a Facebook hirdetések app és a Google Analyitcs app sokat segít.

Vagyis bárhol, bármikor gyorsan tudjuk elemezni a kampányainkat.

Persze ebben nem csak a Facebook tud segíteni, érdemes használni a Google Analytics mobil verzióját is, ami a weboldal eredményeinek teljesebb elemzését teszi lehetővé.

Szóval ne izguljatok addig, amíg laptop közelbe értek, a kezetekben van a megoldás! 🙂

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük