Lead hirdetés újdonságok

A lead hirdetés (érdeklődőkeresési hirdetés) sok célra használható.
Ajánlatkérések generálása, adatbázis építés, nyereményjátékok, csak, hogy néhányat említsek.

De volt egy komoly probléma vele: nem lehetett megosztani, és nem lehetett rá forgalmat terelni.
Mostantól viszont lehet.
Így a lead hirdetésünket már könnyebben tudjuk terjeszteni, akár organikus posztként, akár kívülről szállítva rá a forgalmat.

Lead hirdetés megosztás gombbal

Lead hirdetés megosztás gombbal

Sajnos nem a formot tudjuk behivatkozni, hanem magát a hirdetési egységet, de ez is már többet ér.
Például ha ide kattintasz, akkor egy hirdetésünkhöz jutsz. A jelek szerint ez akkor is működik, miután a hirdetést lekapcsoltuk. Vagyis a poszt elérhető marad, lehet rá forgalmat terelni.

A másik újdonság, hogy tudunk olyan kérdéssort feltenni, amikben a válaszok az előző válaszoktól függenek.

Az előző kérdéseknél választott opcióktól függ, mikből választhatunk később

Az előző kérdéseknél választott opcióktól függ, mikből választhatunk később

Természetesen ezt nem nyílt kérdések esetén tehetjük meg, hanem olyanoknál, ahol megadott lehetőségek közül választhatnak a kitöltők.

Vagyis feltehetjük lead hirdetésben a következő kérdéssort:
Milyen típusú polót szeretnél?
Milyen színű polót szeretnél?
Milyen méretű polót szeretnél?

A második kérdésre adott válaszok pedig az elsőtől függenek, mert ha például t-shirt-ből csak kék meg zöld van, teniszpólóból viszont narancs és piros, akkor a második kérdésnél már eltérő válaszok jelennek meg.
Ehhez egy csv-be kell előre meghatározni a lehetőségeket.

Persze nem túl bonyolult a rendszer, mert a kérdések sorrendje, illetve maguk a kérdések nem változhatnak. De ez is hasznos lesz sok esetben.

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)