Új hirdetés kreatív: kollekció

A Facebook tovább bővítette a kreatívok számát a hirdetéseknél. Az új formátumban képek és videók mixét tudjuk létrehozni, viszont egyelőre(?) csak mobilon jelenik meg forgalom és konverzió típusú hirdetésnél.

Az Adidas ilyen kollekciót készített

Az Adidas ilyen kollekciót készített

A megoldást elsősorban webáruházaknak találta ki a Facebook, hiszen termékkatalógusra is szükség van hozzá.
A formátum tulajdonképpen egyszerű, de jól illeszkedik az egye látványosabb megjelenések közé.

A kollekciót a formátumok találjuk. Először azt kell eldönteni, milyen kép, videó vagy slideshow lesz a kiemelt eleme a kollekciónak

A kollekciót a formátumok találjuk. Először azt kell eldönteni, milyen kép, videó vagy slideshow lesz a kiemelt eleme a kollekciónak

A kreatív tetején egy nagyobb kép, videó, vagy egy slideshow tud elhelyezkedni, alatta pedig négy darab kép. Ha pedig rákattint valaki a hirdetésünkre, akkor az alkalmazásban lehet böngészni a további képeket, pontosabban termékeket.
Mert a négy darab kép, illetve a további képek egy termékkatalógusból származnak, vagyis nem tudjuk őket egyesével hozzáadni, egy termékcsoportot kell kiválasztani a hirdetéshez. Olyat használhatunk, amelyik legalább 8 terméket tartalmaz.

A hirdetéshez egy termékkatalógust is kell választani.

A hirdetéshez egy termékkatalógust is kell választani.

További információkat a témáról itt és itt találtok.
Már elindítottuk az első teszteket, kíváncsi vagyok, hogy fog működni. 🙂

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)