Bolt funkciót tesztel az Instagram is

Bolt jön Instagramra is

A Facebook oldalak után hamarosan az Instagram üzleti profilok is megkaphatják a bolt funkciót.
Legalább is 20 partnerrel már elkezdte a funkció tesztelését a vizuális élményekre alapuló közösségi hálózat.

Bolt funkciót tesztel az Instagram is
Bolt funkciót tesztel az Instagram is

A funkció megjelenése a személyek címkézéséhez hasonlít: a képek bal alsó sarkában megjelenik egy kis kosár ikon, amire kattintva a képen található termékek szövegbuboréka ugrik fel.

Warby Parker from Instagram for Business on Vimeo.

Egyébként észrevettétek, hogy az Instagram, a Facebook és a Messenger párhuzamosan bevezet minden funkciót? 🙂

Egyszerű, de mégis látványos, ami itt is jól illeszkedik a magazinos megjelenéshez.
Egy képre maximum öt terméket lehet rájelölni, és egyelőre organikus posztoknál fog működni.
Reméljük hamarosan élőben is tesztelhetjük, azt pedig még jobban várjuk, hogy az üzleti profilunknál is tudjunk ilyen képet feltölteni.
Ki várja még rajtam kívül? 🙂

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük