Egy földnyi ember használja a Facebookot

A közösségi háló második negyedéves tőzsdei jelentéséből kiderült, hogy már 1,7 milliárd ember Facebookozik. Ennyi ember élt a földön 100 éve.

Nagy számok a Facebook családban Zuckerberg oldaláról

Nagy számok a Facebook családban Zuckerberg oldaláról

De persze más olyan adatokat is megtudtunk, amikre érdemes odafigyelni.
Ezekből válogattam:

  • Naponta 1,128 milliárd ember használja a Facebookot
  • Mobilról több, mint 1 milliárd ember Facbookozik naponta
  • 967 millió ember van, aki csak mobilról Facebookozik (havi adat). Ez a teljes felhasználói szám 56%-a!
  • A hirdetések bevételének 84%-a mobilról származik
Naponta 1 milliárd ember nem tud elszakadni a Facebooktól

Naponta 1 milliárd ember nem tud elszakadni a Facebooktól

  • Egy felhasználó átlagosan 3,82 dollárt ér, de az Egyesült Államokbeli és a kanadai felhasználók még mindig háromszor annyit érnek, mint az európaiak, és nyolcszor annyit, mint az ázsiaiak.
  • 1 milliárd ember használja a Messengert
  • 1 milliárdan használják a Whatsappot
  • 500 millióan használják havi szinten, 300 millióan napi szinten az Instagramot
Majdnem 1 milliárd olyan ember van, aki csak mobilon Facebookozik.

Majdnem 1 milliárd olyan ember van, aki csak mobilon Facebookozik.

  • FB Live-ot már több, mint 100 millió ember használta
  • Eddig több, mint 4 millió 360 fokos fotót osztottak meg a Facebookon. A szám heti szinten 1 millióval nő.
  • Több mint 2 milliárd keresés történik naponta a Facebookon
  • 60 millió Facebook oldal aktív havi szinten
Bevétel régiónként. Azért még Kanada és USA vezet.

Bevétel régiónként. Azért még Kanada és USA vezet.

  • A Facebookon aktív cégek 85%-a használja az oldal kezelésre a mobilt
  • Az aktív cégek 45%-a készített hirdetést is már mobilon
  • Az új hirdetők 80%-a valamilyen egyszerűsített hirdetés létrehozással kezdenek, például bejegyzés kiemeléssel
  • 300 millió ember találkozik havi szinten dinamikus hirdetésekkel
  • 2.5 milliárd terméket töltöttek már fel a Facebookra a dinamikus hirdetésekhez kapcsolódó termékkatalógusokba

 

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)