Facebook hirdetés, Facebook hirdetés mindenütt

„A Facebook igazi kakukkfiókaként viselkedik, szinte minden mást kitúr maga mellől: a top tízből a Facebook három, a fizetett online marketing eszközök közül az első ötből négy(!) helyen szerepel“ – mondta Wolf Gábor a legújabb kutatásukról az Origo Üzletrésznek.
Persze nem csak ő találkozott ezzel.

„Továbbra is elmondhatjuk, hogy a Facebook az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz a kis- és középvállalkozásoknak. Annak ellenére, hogy egyre drágább a jelenlét, és egyre többet költenek a cégek a fizetős hirdetésekre, még mindig a legtöbb vállalkozásnak megéri itt kommunikálni.”
Írtam nyáron, amikor mi is megkérdeztük a vállalkozókat a tapasztalataikról.

Ráadásul a tendencia egyre erősebb. Azt látjuk, hogy a cégek egyre többet költenek Facebook hirdetésekre, ugyanakkor az is látszik, hogy sok esetben mennyi hibát követnek el.
Olyan hibákat, amik nagyon sok pénzbe kerülnek.
Olyan hibákat, amiket egyébkén nagyon könnyű kijavítani.

Azonban olyankor, amikor a Facebook hirdetések egyre többe kerülnek, olyankor, amikor tisztességes organikus elérés már csak a kiemelkedően profi kommunikátoroknak van, nem szabad hibázni.

Ilyenkor ismerni kell a trükköket, és tudni kell, hogyan lehet a legtöbbet kihozni a Facebook hirdetésekből.
Ha szeretnél Te is kevesebbet költeni feleslegesen, gyere el tréningeinkre, és pörgesd fel a 2016-os hirdetéseidet!

Ha most kezded, vagy csak egy kis frissítésre van szükséged, válaszd a fél napos, Rapid randi a legfontosabb Facebook hirdetésekkel tréninget!

Ha már régóta hirdetsz, és a profi megoldások ismerkednek, gyere el a Haladó Facebook hirdetési tréningünkre, ahol a Power Editor mellett különleges remarketing megoldásokról és a Business Managerről is lesz szó.

Kattints most, és jelentkezz tréningeinkre, hogy 2016-ban ki tudd használni a Facebook hirdetések összes előnyét a cégedben!

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük