10 tipp a weboldal kattintás hirdetéshez

Az egyik legfontosabb hirdetés típus a weboldal kattintás hirdetés (nem véletlenül fogunk róla olyan sokat beszélni a Rapid randi tréningen), hiszen ezzel lehet hatékonyan a weboldalra vinni az embereket.
Ehhez gyűjtöttem össze 10 tippet, hogy hatékonyabban tudd használni.

1. Ne a Facebook oldaladról hozd létre!
A Facebook oldalon két lehetőséged is van weboldal kattintás hirdetést indítani a promote website és a promote call to action funkciók erre szolgálnak (bár a promote call to actiont máshra is használhatod).
A tapasztalatok szerint ezek nem elég hatékonyak. Ezeket inkább ne használd!

2. Ha több képes (karusszel) hirdetést szeretnél indítani, ne egy Facebook poszt legyen az alap mert akkor csak egy linket használhatsz!
Használd a hirdetés kezelőt, ahol minden egyes képhez saját linket rakhatsz.

3. Egy weboldal kattintás létrehozás esetén több képet is tudsz használni.
Ez azonban megnehezíti a mérést, inkább minden egyes hirdetést külön hozz létre!

4. Egy hirdetés nem hirdetés.
Használj legalább 3 hirdetést ugyanarra célra.
Próbálj ki több képet, több szöveget, több célzást, több licitet és keresd meg a leghatékonyabb kombinációt!

Tesztelj több kreatívot, több célzást és használd a legjobb kombinációt!
Tesztelj több kreatívot, több célzást és használd a legjobb kombinációt!

5. Használj speciális, felparaméterezett linket, ha a weboldaladra viszed a forgalmat, mert így tudod mérni, hogy melyik hirdetés volt igazán hatékony. A Google Analytics URL paraméterei sokat fognak segíteni ebben.

6. Használd a pontos méretarányú képet (1200 x 630 pixel), mert így lesz a legideálisabb a hirdetésed megjelenése. A képen használt szöveg aránya ne legyen több 20%-nál!

7. Jól töltsd ki a hirdetés feletti hírfolyam szöveget, a hirdetés címét és a link leírását is!

8. Használj call to action gombot a weboldal hirdetésed mellett, így növelheted az átkattintási arányokat.

Egy kis anatómia: a képen látható öt elemre mindenképpen figyelj a weboldal kattintás hirdetés létrehozásánál!
Egy kis anatómia: a képen látható öt elemre mindenképpen figyelj a weboldal kattintás hirdetés létrehozásánál!

9. Használhatsz videót is a hirdetésedben előnézeti kép helyett. De vigyázz, ez ne legyen túl hosszú, és jó, ha ilyenkor a leírásba is berakod a linket.

10. Weboldal kattintás hirdetést már Instagramon is tudsz indítani, ráadásul nagyon kedvező kattintási költségen. Érdemes kipróbálni, ha még nem tetted. Ráadásul már Instagram fiók sem kell hozzá, bár Power Editor egyelőre még igen.

Egyszerű hirdetés, még is mennyi lehetőség van benne.
Sőt, ennél is több. Nem mindegy, hogy a több képes hirdetéseknél mi a sorrend, az sem, hogyan licitálsz, és persze az sem, hány hirdetést futtatsz egy hirdetéssorozatban.
Ha szeretnéd ezeket is megismerni és még sok másik, hasznos trükköt a weboldal kattintás hirdetésről, gyere el a Rapid randi a legfontosabb Facebook hirdetésekkel tréningünkre, ahol egy délután alatt képbe hozunk! 😉

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük