Kevesebb számla, kevesebb rumli: számlázási küszöbérték

A Facebook hirdetések egyik legbosszantóbb eleme ez:

Számla hegyek a Facebookon
Számla hegyek a Facebookon

Még kisebb költés esetén is 2-3 naponta levonja a Facebook számlánkról a hirdetések összegét, amiről persze számlákat kapunk. Havonta húszat, ami persze bosszantó nekünk is és a könyvelőnek is.

Na de most!
A szerencsés kiválasztottak jól járnak…

Megjelent több hirdetési fiókunkban is a Billing Threshold, vagyis számlázási küszöbérték funkció.
Ez azt jelenti, hogy eldönthetjük, hogy milyen összegenként terheljen és számlázzon a Facebook. Legalább is 750 dollárig vagy 600 euróig.

Számlázási küszöbérték beállítása: 600 euróig vagy 750 dollárig automatikusan nő, de kézzel is megadhatunk olyat, ami kényelmes.
Számlázási küszöbérték beállítása: 600 euróig vagy 750 dollárig automatikusan nő, de kézzel is megadhatunk olyat, ami kényelmes.

Ráadásul a küszöbérték automatikusan emelkedik a felső limitig.

Ez azt jelenti, ha a számlázási küszöbértéked 25 dollár, és júliusban 30 dollárt költöttél hirdetésekre, kétszer fog számlázni neked a Facebook.

  • Az első terhelés 25 dollár lesz, miután elérted a 25 dolláros számlázási küszöbértéket. Az új számlázási küszöbérték ezután 50 dollárra emelkedik.
  • A második számlát a fennmaradó egyenleg után fogod kapni a hónap végén.

Szuper, mert ezentúl ezek szerint megszűnik a számla káosz. Legalább is azoknak akik a következő pénznemek valamelyikében fizetnek: USD, EUR, BRL, CAD, AUD, THB vagy GBP.
Remélhetőleg hamarosan ideér ez a funkció a forintos fiókokba is.

Mit tehetsz addig is?
Ha nagyon zavar a jelenlegi állapot, írj a Facebooknak itt vagy itt, hátha tudnak segíteni ezeken a számlázási macerákon.
Vagy nyiss egy új hirdetési fiókot euró vagy dollár elszámolással, bár ennek más oldalon vannak hátrányai.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük